Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá), Tiếng Hàn (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Tong Myong University (Korea)
Quản Trị Du lịch Nhà Hàng Khách Sạn - Thạc sĩ
2015 → 2019
Từ 2015 - 2016, nhập học với vai trò sinh viên dự bị để tìm hiểu văn hóa và ngôn ngữ Hàn trước khi bước vào chương trình thạc sĩ chính thức. Trong suốt quá trình học tập tại Hàn, thường xuyên tham gia các hoạt động như: thực tập tại resort Nine Bridge tại Jeju, khóa đào tạo hướng dẫn viên du lịch quốc tế, hội thảo khoa học do bộ Văn Hóa, Thể Thao và Du Lịch Hàn Quốc tổ chức... Ngoài ra, còn tham gia phụ trách liên hệ với các công ty Hàn Quốc để kiếm việc làm cho người lao động VIệt Nam.
Ming Chuan University (Taiwan)
International Business and Trade - Đại học
2011 → 2015
Học tại trường đại học Ngoại Thương từ 2011 - 2013 với tư cách sinh viên khoa liên kết quốc tế. Thời gian tại Đài Loan, hướng dẫn viên chuyên hỗ trợ sinh viên Việt tìm kiếm việc làm. Tham gia vào xây dựng ý tưởng cho đề án "Phát triển hệ thống xe đạp công cộng ở Hồ Chí Minh" của sở Giao Thông Vận Tải Hồ Chí Minh.
Kĩ năng
Sáng tạo | |
Adobe Illustrator | |
Adobe Photoshop | |
upselling | |
Photography | |
Video Editor | |
Tin học văn phòng | |
Thiết Kế - Mỹ Thuật |
Kinh nghiệm làm việc
Business Secretary tại Alaha
3/2019 → 6/2019 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
- Plan and conduct the workshops on beauty care. - Regularly evaluate the cosmetic market, and analyze competitors. - Translate documents and interpret for meetings with Korean partners. - Connect and maintain contacts with Korean cosmetic manufacturers. - Make plans to attend the beauty expos, therefore seeking potential foreign partners. *Key Achievement: + Successfully organized workshops with the participation of experts from Korea. + Successfully negotiated with Korean partner - BNC on the exclusive distribution agreement for facial care cosmetics of
Customer Service & Administrative & Cashier tại Corona Resort & Casino Phú Quốc
8/2019 → 2/2022 (2 năm 6 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang
Worked for ITO of Casino corona *Main duty: Marketing team leader - Manage the reservation and marketing team. - Provide leadership, guidance, and support to the team members. - Take ownership of customers’ issues and follow problems through to resolution. - Negotiate with partners to reach a mutual agreement and gain benefits for the company. - Plan, manage and execute the customer appreciation events. - Regularly update and estimate the number of customers to have suitable customer care plans. Key Achievement: - Stabilized hotel revenue during the epidemic season and reached an agreement to reduce hotel rates by 10%. - Successfully negotiated with Radisson Blu, Vinoasis, and Vinpearl hotels to achieve the best offers and lowest room rates. - Restructured the F&B and hotel payment, 5% - 10% cost-saving per month. *Main Duty: Marketing Staff - Greet and take care of customers throughout their stay in Phu Quoc. - Market the services of the company to existing and prospective customers. - Quickly handle procedures for guests: C/I and C/O at hotels, casino member card, visitor pass... - Cater to the needs of customers, ensure they are satisfied while staying in Phu Quoc. - Listen to complaints and concerns and get them resolved without delay. - Receive and handle the bookings: hotels, restaurants, air tickets, spa services, transportation, golfs... - Check, record, and ensure customers paid for services they used. Key Achievement: - Reached an agreement with the partner hotels on simplifying all hotel procedures for staying guests. - Successfully organized the customer appreciation events, thereby contributing to bringing more profit. - Promoted to be the leader after 1.5 years of contributing based on good achievements and dedication.