Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Hàn (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao đẳng Du lịch Sài Gòn
Quản trị Nhà hàng - Khách sạn - Cao đẳng
2015 → 2018
Kĩ năng
Pha chế rượu và cà phê ý | |
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Quản lý vệ sinh, hàng hóa. | |
Tin học văn phòng |
Kinh nghiệm làm việc
Instructor and Dancer tại Nhà Văn Hóa Thanh Niên Q1
4/2016 → 12/2018 (2 năm 7 tháng)
Hồ Chí Minh
- Work as a dancer and teacher teach dance like pop,hiphop, sexy,zumba… - Participate in dancing for some companies and hotels(Grand Hotel,Queen plaza Kỳ Hòa,…): events,wedding,... - Set up shows for some companies, restaurants and hotels.
Casual Waitress tại Hotel Equatorial HCMC
2/2018 → 7/2018 (4 tháng)
Hồ Chí Minh
Work as a casual waitress in 2 restaurants in the hotel : Chitchat Buffet and Orientica Restaurant . Serving and taking care of customers.
Hostess, Waitress cum Barista tại Alagon Zen Hotel
5/2018 → 2/2019 (9 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
-Hostess and Waitress: Serving and taking care of customers, taking note of their room numbers, receiveing order food and drink from room service,... -Barista : Making coffee and some drinks
Admin cum Operation and Customer Service Officer tại VIP ENGLISH
5/2019 → 2/2022 (2 năm 9 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
- Admin: + Ordering and monitoring supplies as needed. + Keep the overall office nice and clean. + Timekeeping for teachers. + Making monthly payroll for teachers, and following-up transactions. + Being in-charge of internal events: birthday, holidays, etc. - Operation: + Handling all phone calls to the center + Scheduling appointments for students and teachers. + Following-up all classes’ operation, and supporting in-time to make sure all go well. + Managing and reporting the operation of the Internal Teachers and Evaluators, then solving. + Work with agencies to solve their teachers’ operation problems. + Checking all video recording of the classes - Customer Service: + Taking care of students and teachers + Solving problems of students: Material, Schedule, Attitude of Teacher,... + Support students to register for new courses