Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Australian College of Technology
Business Management - Cao đẳng
2012 → 2013
Blue Mountains International Hotel Management School
Bachelor of Business ( International Hotel and Resort Management ) - Đại học
2014 → 2016
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
upselling |
Kinh nghiệm làm việc
Banquet team leader tại Intercontinental Sydney Double Bay
8/2014 → / (10 năm 11 tháng)
Sydney, Australia
- To establish training programme for Banquet employees - Responsible for demonstrating good teamwork, maintaining good conduct and safe working habits - Managed 50+ events of parties over 200 attendees such as VISA, ANZ, Coca-Cola, Nespresso, Harley Davidson, Net-a-porter, La Mer, All Blacks..
Restaurant Manager tại Cyclo Lambton Quay Limited
1/2017 → 1/2017 ()
Wellington, New Zealand
- Recruiting, training and supervising staff - Handling customer inquiries and complaints - Organized events for clients such as New Zealand government, United Nations, Embassy of Vietnam, Embassy of Taiwan..
Assistant Sales Managers tại Beautylink Vietnam Limited
7/2020 → 7/2020 ()
Ha Noi, Viet Nam
- Helped to increase customer retention by striving to create wonderful customer experiences - Maintained up to date knowledge of all retail promotions - Mentored junior staffs and new employees
Global Account / Business Developer Executive tại Nam Huong Global Holdings
10/2021 → Hiện tại
Ho Chi Minh, Viet Nam
-Build and maintain lasting relationships with clients and partners by understanding focus and needs - Building long-lasting, mutually beneficial relationships with external contacts and internal departments to create a better customer experience. - Provide professional after-sales support to maximize customer loyalty - Respond to complaints and resolve issues to the customer’s satisfaction and to maintain the company’s reputation
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Tina Nguyen - Director
Cyclo Lambton Quay Limited
hello@wherescharlie.co.nz - 0064211716286