Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1670713-tom-storup 1670713-tom-storup.pdf
Tom Storup

Tom Storup

Hồ sơ 5 sao 82 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/12/1987, 37 tuổi

Koh Chang, Thailand

Cập nhật: 23/07/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
Trên 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

Proactive, self-motivated and dedicated hospitality leader with a highly successful career spanning over 10 years in exceptional properties. An engaging and supportive leadership style, inspiring and empowering team members to consistently deliver exceptional service. Thrive working under a high-pressure environment contributing meaningfully to organisational success and driving growth. I can implement and maintain the highest standards of hotel service, and deliver an unforgettable guest experience.

Trình độ học vấn chuyên môn

Kĩ năng

Guest satisfaction
Talent management
Compliance driven
Strong analytic
Hotel management systems

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager / Acting F&B Manager tại Holiday Inn London-West

7/2018 → 8/2019 (1 năm 1 tháng)

London

Managed the Front Office department in the 4-star 225-room property with £8.1 million in annual revenue and comprising 7 C&B rooms. Key Responsibilities - Actively communicated with and supported the General Manager, Operational Departments, Human Resources and Sales & Marketing Teams to ensure flawless execution of service standards and implementation of initiatives. Managed the Front Office Department in the hotel including reception, guest relations, concierge & switchboard. - Strategically managed and led the Front Office Department to exceed hotel goals and achieve best-in-class results. - Implement systems, programs, initiatives and procedures to drive efficiency, and productivity and enhance the guest experience. - Ensured complete guest satisfaction by contacting "at-risk" guests to resolve any disputes or complaints in a timely manner. - Identified specific Priority Club Rewards guests and provided incentives for guest loyalty. - Hired, trained, coached, and conducted performance appraisals for a staff of 4 managers and 2 Supervisors. - Summarized daily sales, trends, marketing and yield reports. - Coordinated interdepartmental training and activities. Key Achievements - Exceeded all 6 '' IHG Hotel Metrics'': Guest love (+5.76%), Loyalty Recognition (+3.12%), Loyalty Enrollments (+99.76%), REVPAR (+9.80%), RGI (+6.39) and a pass in Quality. - Developed the management team to promote healthy turnover within the company. - Achieved within 3 months the best review scores on Guest Love (77% to 87%) since the re-branding of the Hotel (4 years). - Improved TripAdvisor positioning by over 90 positions (298th to 195th) during Q1 2019.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo