Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
500 - 999
Giới thiệu bản thân
EDUCATION
Bachelor of Business Administration – Tourism and Hospitality Management for Hochiminh University for Foreign Language and Information Technology (HUFLIT), 2007-2011, graduated in October, 2011.
SKILLS
• Language skills:
English: Upper – intermediate
Japanese: Beginner
• Computer skills: Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet, etc.
• Social skill and soft skills: high responsibility, creative, strong team-work
and well-organized.
INTERESTS
• Swimming, travel.
Trình độ học vấn chuyên môn
A Bachelor degree of Business Administration - Hospitality Management
Kĩ năng
SKILLS
• Language skills:
English: Upper – intermediate
Japanese: Beginner
• Computer skills: Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet, etc.
• Social skill and soft skills: high responsibility, creative, strong team-work
and well-organized.
INTERESTS
• Swimming, travel.
Kinh nghiệm làm việc
Tháng 7-2015 đến nay: Receptionist
Công ty: Norfolk Mansion Luxury Apartment
Mô tả công việc: - Check in and check out for guest
- Be available to assist guest
- To handle mail, facsimiles, messages and other special request for guests
- Immigrate registration for guest as per the police policy
Tháng 9/2012 đến 29-04-2015: Front Office Associate
Công ty: Sheraton Saigon Hotel and Towers
Mô tả công việc: - Greet and farewell guest.
- Get the pick-up transportation list from concierge.
- Prepare registration card for guests from this list.
- Handle call phones from the airport representative.
- Express check in for V.I.P and guests who use hotel pick up services.
- Enroll guest to be a loyalty member.
- Promptly to customers' inquiries and assists them with their needs.
- Promote all the facilities of the hotel and knows the surrounding areas when asked for directions.
- Assist concierge counter: keep luggage for check-out guests; make a reservation such as restautant, entertainment show, tour for guest; …
Tháng 6/2012 đến 9/2012: Customer Service Associate
Công ty: Mekong Development Joint Stock Commercial Bank (MDB)
Mô tả công việc: - Deal directly with customers by face to face, telephone or electronically.
- Handle and resolve customer complaints.
- Maintain customer databases.
- Communicate and coordinate with internal departments.
Mong muốn về công việc
I wish to have a good opportunity to develop my career in your company’s environment.