Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Nhật (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Luật TP. HCM
Hành chính nhân sự - Khác
2025 → 2025
Chứng nhận khóa học ngắn hạn Hành chính nhân sự trường Đại học Luật TPHCM
CitySmart Hotel Management
Confederation of Tourism and Hospitality - Khác
2022 → 2022
Đại học Ngoại Thương
Quản trị Khách Sạn - Đại học
2020 → 2025
Kĩ năng
| Tiếng Anh | |
| Lắng nghe và xử lý tình huống | |
| Word/Excel/PowerPoint |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent tại Movenpick Living West Hanoi
9/2024 → 11/2025 (1 năm 2 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Handled daily front office operations including check-in/out, payments, guest profiles, and reports. - Maintained accurate documentation and coordinated information across departments. - Supported HR-related tasks, including organizing internal employee events, assisting new employee onboarding, guiding new staff, and handling administrative documents. - Developed strong communication skills, attention to detail, and the ability to work efficiently under pressure.
Thực tập sinh Nhân sự tại Global E-learn
1/2023 → 5/2023 (3 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Gained foundational HR knowledge through supporting recruitment (screening, scheduling). - Assisted with HR documentation: onboarding forms, employee files, attendance updates. - Supported basic HR reports and administrative tasks.
Receptionist tại Peridot Grand Boutique Luxury Hotel
9/2023 → 9/2024 (1 năm )
Hà Nội
- Perform tasks related to checking in, checking out, welcoming guests staying at the hotel, etc. - Receive & answer all phone calls through the front desk - Carry out payment procedures for rooms and other hotel services (if guests make payment through the front desk) - Guide and provide information about available hotel services to guests staying, as well as calling customers - Receive & respond to customer requests - Ensure the image is always beautiful, clean, and professional, in accordance with the hotel's regulations regarding the front desk for customers & partners. - Perform other tasks assigned by superiors
Front Office Trainee tại Capella Hanoi Hotel
5/2023 → 8/2023 (3 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Welcome and serve the welcome drinks to the check-in guests. - Serve afternoon tea and alcohol beverages in the evening to the in-house guests. - Update and declare the guests' residence information on the system. - Handle the guests' inquiries and requests for the hotel information.
Cashier tại Nhà hàng Hải Sản Phố
9/2022 → 1/2023 (4 tháng)
Hà Nội
- Implement the order payment process and manage cash flow - Issue e-invoices on request
Front Office Trainee tại Melia Bavi Mountain Retreat
6/2022 → 9/2022 (3 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Implement the reception and check-in process. - Receive outside calls to the hotel and internal call to handle guests' request. - Do paper work and make daily reports.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
MOS Microsoft Powerpoint (Office 2016)
7/2022
MOS Microsoft Powerpoint (Office 2016)
MOS Microsoft Excel (Office 2016)
7/2022
MOS Microsoft Excel (Office 2016)




Zalo