Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trên 60 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
100 - 499
IT
Khác
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh tế quốc dân
Công nghệ thông tin - Đại học
2006 → 2010
Tham gia năng nổ các hoạt động tình nguyện, hoạt động đoàn thể. Làm cán bộ Đoàn trường trong quá trình học tập
Kĩ năng
Quản trị hệ thống Window Server | |
Bảo trì mạng nội bộ, internet | |
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch | |
Security | |
Teamwork | |
Profiency in MS offices | |
Leadership Skill | |
Xây dựng chính sách, tài liệu bộ phận IT |
Kinh nghiệm làm việc
IT Service Delivery Manager tại TNEX DIGITAL FINANCE PLATFORM AND SERVICES JOINT STOCK COMPANY
7/2022 → 1/2023 (6 tháng)
Hà Nội
• Rollout and manage end-to-end Service Management best practice policies, processes, and procedures to enhance the control and maturity of IT Service Delivery • Responsible for the overall transition of new or changed services into BAU • Design, deliver and manage the Service Introduction, Design & Transition processes, and the overall governance, ensuring these are communicated and followed throughout the IT function and the business. • Lead Service Reviews with business stakeholders and key suppliers/partners • Create & manage the service delivery service improvement plan • Manage priorities, risks, and issues to deliver the target operating model within the agreed timeline • Manage and monitor System Incident following the SLA • Design and support the Problem Management processes by ensuring that the root cause analysis and prevention are conducted, delivering actions to a conclusion in a priority and time drive approach, including risk management and development of KPI's • Ensure Service Management processes are fit for purpose, ensuring an efficient and effective driven approach and continues service improvement in IT service delivery • Responsible for ITIL Service Management toolset to ensure ROI and drive continuous improvements through automation and analytics • Ensure that CAB is effective and efficient • Ensure fit for purpose Release Management processes and procedures, liaising with all stakeholders in timely communications and the management of risks and issues • Ensure appropriate risks and issues are escalated in a swift manner to the BOM • Adhere to Risk Management policy and procedures, including reporting of incidents or breaches.