Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hùng Lê Quang

Hùng Lê Quang

Hồ sơ 5 sao 110 Lượt xem hồ sơ

Nam, 02/11/1988, 36 tuổi

Tòa nhà Sunshine Riverside, Phú Thượng, Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 11/01/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Trên 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
IT
Lĩnh vực
Khác

Giới thiệu bản thân

Năng động, sáng tạo, trách nhiệm, trung thực

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Kinh tế quốc dân

Công nghệ thông tin - Đại học

2006 → 2010

Tham gia năng nổ các hoạt động tình nguyện, hoạt động đoàn thể. Làm cán bộ Đoàn trường trong quá trình học tập

Kĩ năng

Quản trị hệ thống Window Server
Bảo trì mạng nội bộ, internet
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch
Security
Teamwork
Profiency in MS offices
Leadership Skill
Xây dựng chính sách, tài liệu bộ phận IT

Kinh nghiệm làm việc

IT Service Delivery Manager tại TNEX DIGITAL FINANCE PLATFORM AND SERVICES JOINT STOCK COMPANY

7/2022 → 1/2023 (6 tháng)

Hà Nội

• Rollout and manage end-to-end Service Management best practice policies, processes, and procedures to enhance the control and maturity of IT Service Delivery • Responsible for the overall transition of new or changed services into BAU • Design, deliver and manage the Service Introduction, Design & Transition processes, and the overall governance, ensuring these are communicated and followed throughout the IT function and the business. • Lead Service Reviews with business stakeholders and key suppliers/partners • Create & manage the service delivery service improvement plan • Manage priorities, risks, and issues to deliver the target operating model within the agreed timeline • Manage and monitor System Incident following the SLA • Design and support the Problem Management processes by ensuring that the root cause analysis and prevention are conducted, delivering actions to a conclusion in a priority and time drive approach, including risk management and development of KPI's • Ensure Service Management processes are fit for purpose, ensuring an efficient and effective driven approach and continues service improvement in IT service delivery • Responsible for ITIL Service Management toolset to ensure ROI and drive continuous improvements through automation and analytics • Ensure that CAB is effective and efficient • Ensure fit for purpose Release Management processes and procedures, liaising with all stakeholders in timely communications and the management of risks and issues • Ensure appropriate risks and issues are escalated in a swift manner to the BOM • Adhere to Risk Management policy and procedures, including reporting of incidents or breaches.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo