Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Giám sát
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Experienced for 15 years in the Hospitality Industry assisting multi type of nationality specifically in the areas of Food & Beverage and Finance, in person and over the phone. I did a Call Center job in one of the Philippines BPO industry I was trained by a top trainor both hospitality and bpo in particular. I firmly believe in fully comprehending customer's needs in order to achieve to their satisfaction. Throughout the years, I manage to hone my skills that is close to my personality which is essential to quality customer care.
Looking for a challenging role in a dynamic company/area where I can maximize and utilize my potential, knowledge and skills in an organized manner that would result in a more profitable and successful organization.
I am competitive, work well under pressure, always take my job as my first priority, a good team player, has initiative, proactive, flexible, eager to learn and values individual differences.
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Sales Associate tại Travel Account (Expedia)
1/2018 → 10/2018 (8 tháng)
IT Park, Lahug Cebu City