Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Đình Vũ

Lê Đình Vũ

Hồ sơ 5 sao vàng 140 Lượt xem hồ sơ

Nam, 10/11/1987, 36 tuổi

51/7 Phan Văn Hân. Phường 17. Quận Bình Thạnh. Tp. Hồ Chí Minh.

Cập nhật: 07/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Ẩm thực, Khác

Giới thiệu bản thân

A restaurant manager with experience and efficiency. Experience with staff management and restaurant functions. Equipped ability to resolve issues and build a team, resulting in optimal customer service. Passionate about the customer service industry and looking forward to putting my years of experience and growth into the thriving business.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Technology (HUTECH)

Business Administration - Cao đẳng

2006 → 2009

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Pha chế
Giải quyết phàn nàn
Pha chế rượu và cà phê ý

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Restaurant Manager tại The Alfresco's Group

11/2021 → 2/2023 (1 năm 3 tháng)

Ho Chi Minh City

Managing people such as recruitment, planning, training.. Property and asset management. Resolves customer issues and complaints within the authority. Managing tables, including tracking the number of guests, verifying menu preparation, saving tables, and setting up tables. Assist in coordinating work in the restaurant. Report back to management.

Bell Attendent tại Citadines Regency Saigon

5/2019 → 9/2021 (2 năm 4 tháng)

Ho Chi Minh City

Show up early to take over the shift. Check information with previous employees, including notebooks, luggage, or important notes. Ensure the cleanliness and orderliness of the appearance during the process of my standby in the lobby. Assist guests with luggage during check-in and check-out or change rooms. Provide additional services if guests need other information, such as restaurants, sightseeing, or entertainment. Responsible for handling the shift peers.

Restaurant Captain tại The Alfresco's Group

11/2016 → 5/2019 (2 năm 5 tháng)

Ho Chi Minh City

Manage staff schedules to ensure there is enough staff for each shift. Assign tasks to personnel. Make sure your workstation and workspace are clean. Hold information sessions to let team members know. Manage daily bookings, orders, and menus. Handle guest expectations, inquiries, and complaints to make sure a good experience.

Mong muốn về công việc

Hoping to find a stable job, with promotion opportunities, and high salary as well as a job to devote my best

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile