Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Pham Mai Nguyen

Pham Mai Nguyen

Hồ sơ 5 sao vàng 228 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/11/2000, 24 tuổi

Netherlands

Cập nhật: 08/06/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên học việc
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
10 - 24
Công việc mong muốn
Lữ hành/ Du lịch (HDV, ĐH Tour...)

Giới thiệu bản thân

Self-motivated individual offering excellent skills in guest relations and upselling products and services. Engaging with staff members with the ability to articulate and help customers make product choices. Pursuing a similar position where skills in conflict resolution will be embraced. Responsible, and passionate about delivering outstanding quality and service. Offering 3 years of experience in the industry with a history of recognition for performance.

Trình độ học vấn chuyên môn

Wittenborg University of Applied Science

Tourism management - Đại học

2019 → 2024

Kĩ năng

Communication skills
Problem-solving
Knowledge of Microsoft Office 365
Organizational/managerial skills
Marketing
Galileo GDS, Amadeus CRS qualified

Kinh nghiệm làm việc

Sales associates tại Sakura Travel and Trading CO, LTD

7/2018 → 9/2019 (1 năm 2 tháng)

Hanoi, Vietnam

Spoke to customers in multiple languages to resolve problems and answer questions. Managed complaints with calm, clear communication and problem-solving. Inspected products and services to comply with quality standards. Met budget targets through responsible planning and resource allocation.

Waitress/Cashier tại Vietnamese restaurant Thai Korea

7/2019 → 9/2019 (2 tháng)

Leipzig, Germany

Processed cash, credit card and voucher payments using POS terminals. Optimised customer experience, serving each guest with sincere, positive and enthusiastic attitude. Maintained safe hygiene and food handling standards for full compliance. Greeted new customers, answered initial questions and took drink orders.

Waitress/Cashier tại Kyoto Sushi Grill

12/2019 → 6/2020 (6 tháng)

Amsterdam, Netherlands

Checked on designated tables at appropriate intervals to refill drinks, respond to requests, and receive customer feedback. Cleared and reset tables with clean service ware to uphold faultless restaurant standards. Optimized customer experience, serving each guest with a sincere, positive, and enthusiastic attitude. Enquired about guest satisfaction, anticipated additional needs and happily fulfilled ad-hoc requests.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo