Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

NGUYỄN TRẦN NGUYÊN Ý

NGUYỄN TRẦN NGUYÊN Ý

Hồ sơ 5 sao bạc 286 Lượt xem hồ sơ

Nam, 23/08/1995, 29 tuổi

138/27a Nghĩa Phát, p.7, Tân Bình, tpHCM

Cập nhật: 17/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

With over 8 years of F&B experience, I have gained a lot of knowledge and experience in this industry. Especially in terms of professionalism, seriousness in work, how to behave and solve all problems professionally. I am confident that I can contribute and develop the workplace in the most professional and thoughtful way.

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigontourist

Quản trị nhà hàng - Trung cấp

2014 → 2015

Kĩ năng

Teamwork
PAPER WORK
Communication skill
Time Management

Kinh nghiệm làm việc

Barista tại HIGHLAND COFFEE

12/2015 → 12/2016 (1 năm )

Hồ Chí Minh

- At Highlands Coffee, I learned how to set up a bar station and maintain a clean and well-stocked workspace and dining area. - I have learned lots of things about coffee and tea all over the world, especially about how to make Cappuccino, Latte art, and also about smoothies.

Barista-Bartender tại SHERATON HOTEL SAIGON

12/2016 → 10/2017 (10 tháng)

Hồ Chí Minh

- As a barista at a 5-star hotel, I have chances to improve my skills, English, and knowledge. - I took responsibility for the busy fine-dining restaurant and worked closely with the bar team across the lunch and dinner services.

Bar Captain tại LE MERIDIEN SAIGON HOTEL

10/2017 → 4/2020 (2 năm 6 tháng)

Hồ Chí Minh

- At Le Meridien, my skills in making drinks and communicating with guests have been upgraded to a new level and I also learned about upselling the menu. - I oversaw the day-to-day operations at my restaurant and my team. - Led a professional and friendly work environment and took on the authority of training, and disciplining employees. - I also managed everything from the back-of-house operations such as scheduling and ordering supplies, to assisting with preparing beverages and handling customer complaints.

Mong muốn về công việc

Dynamic, professional working environment with many opportunities to contribute

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo