Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Ngọc Khải

Nguyễn Ngọc Khải

Hồ sơ 5 sao vàng 53 Lượt xem hồ sơ

Nam, 02/03/1999, 26 tuổi

104 Tam Đảo, P14, Quận 10, Tp HCM

Cập nhật: 02/06/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Ẩm thực
Lĩnh vực
Nhà hàng/ Bar/ Pub

Giới thiệu bản thân

- Apply the experience and lessons accumulated for more than 3 years in the F&B field to strive to become an excellent employee, increase work efficiency, and bring many benefits to the company. At the same time, practice more skills that are lacking in the working process. Desire to work in a dynamic, professional environment and have opportunities for career advancement, thereby improving myself.

Trình độ học vấn chuyên môn

Kĩ năng

English
Office
Ledership

Kinh nghiệm làm việc

CAPTAIN BUTLER, ACTING SUPERVISOR. tại LA CASA DEL HABANO

4/2022 → / (3 năm 3 tháng)

HCM

- Check and clean the assignment (tables and chairs, setup tools, equipment...) - Receive information from Hostess welcoming guests and directing guests to the table. - Introduce dishes, advise on wine and cigars to customers. Receive orders from customers in a fun and professional way, giving customers a feeling of friendliness and fun. - Resolve customer problems and complaints within the allowed capacity. - Make payment and support to invoicing according to customer's request. - Implement and comply with the requirements of superiors. - Cleaning, closing shift and checking bill at the end of shift. - Handing over the work to the next shift. - Make a report at the end of a working shift (number of guests, problems,..) - Perform the operations to close the shift and check the bill. - Make checklist about new employee training tasks. - Incharge 4 VIP rooms of the Restaurant ( Equipment, customer,..) - Support staff and Manager to complete assignmend tasks. - Make daily end of shift revenue reports.

ACTING RESTAURANT MANAGER tại CHEF'S DALAT

4/2023 → Hiện tại

Da Lat

- Responsible for restaurant operation. - Training for employees on knowledge of wine, spirits, service,... - Responsible for handling and providing solutions for customer complaints. - Responsible for checking and approving all kinds of goods. - Make daily sales report and at the end of the month. - Come up with ideas on important dates or important restaurant occasions. - Responsible for controlling the cost of goods of the Bar and Service department. - Answer customer queries about restaurant and dish information. - Responsible for checking invoices and issuing invoices to customers. - Responsible for the harmony between departments in the restaurant.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo