Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nhi Tran

Nhi Tran

Hồ sơ 5 sao vàng 75 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 14/12/1995, 29 tuổi

Phu Tho Apartment, Ward 15, District 11, Ho Chi Minh City

Cập nhật: 07/09/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

I would like to work in professional and challenging environment so that I can fully dedicate myself to your company. With the knowledge and skills that I have learned from university and real work experience, plus my eager to work hard, I believe I can become a valued member of the company.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Finance and Marketing

Hospitality Management - Đại học

2013 → 2017

Kĩ năng

Financial Reporting and Management, SAP system ,Transportation Management ,Customs Documentation , Interpersonal and Communication Skills ,Customer Relationship management, Problem Solving ,Creative Thinking ,English, Microsoft Office

Kinh nghiệm làm việc

Query Handling Agent tại DHL Express

11/2021 → / (3 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh

Handle all incoming queries regarding invoices and payments ( 1755 solved queries / 1757 total queries ) Work and follow closely with special customers for invoice reports ( over 50 big companies such as Samsung , Bosch, Panasonic, Jabil, etc... ) Analyse and report the reasons for queries and take proactive action to eliminate them ( 1,753 solved cases / 1,757 cases each month ) Ensure compliance with the OTC process Work together with Credit Control and Collection to provide feedback regarding the status of queries/disputes ( solved 3764 /4000 total queries/disputes each month ) Improved relationships with global accounting teams to increase our response speeds to emails to customers ( 3870 solved emails / 4000 total emails ) Working with over 8,000 companies to resolve the e-invoice issues and ensure all invoices were paid on a timely basis Cooperate with cross-function to adjust the price for customer at the soonest time to expedite the pending invoices

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo