Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Finance and Marketing
Hospitality Management - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Financial Reporting and Management, SAP system ,Transportation Management ,Customs Documentation , Interpersonal and Communication Skills ,Customer Relationship management, Problem Solving ,Creative Thinking ,English, Microsoft Office |
Kinh nghiệm làm việc
Query Handling Agent tại DHL Express
11/2021 → / (3 năm 7 tháng)
Hồ Chí Minh
Handle all incoming queries regarding invoices and payments ( 1755 solved queries / 1757 total queries ) Work and follow closely with special customers for invoice reports ( over 50 big companies such as Samsung , Bosch, Panasonic, Jabil, etc... ) Analyse and report the reasons for queries and take proactive action to eliminate them ( 1,753 solved cases / 1,757 cases each month ) Ensure compliance with the OTC process Work together with Credit Control and Collection to provide feedback regarding the status of queries/disputes ( solved 3764 /4000 total queries/disputes each month ) Improved relationships with global accounting teams to increase our response speeds to emails to customers ( 3870 solved emails / 4000 total emails ) Working with over 8,000 companies to resolve the e-invoice issues and ensure all invoices were paid on a timely basis Cooperate with cross-function to adjust the price for customer at the soonest time to expedite the pending invoices