Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Thanh Hoài

Nguyễn Thị Thanh Hoài

Hồ sơ 5 sao vàng 127 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 23/09/1994, 30 tuổi

81 Thanh Tân, Thanh Khê Đông, Thanh Khê, Đà Nẵng

Cập nhật: 14/10/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Khác

Giới thiệu bản thân

A highly organized and hard working individual looking for a responsible position to gain practical experience and long career.

Trình độ học vấn chuyên môn

Danang University of Economics

Bachelor of Hotel Management - Đại học

2013 → 2017

GPA: 3.5/4.0 Got scholarships and certiLcates of merit on outstanding academic results from Tourism Department at Danang University of Economics

Kĩ năng

TEAMWORK
MULTI-TASK
SERVICE-MINDED
CHINESE

Kinh nghiệm làm việc

Support Leader tại New Moon

11/2020 → 1/2022 (1 năm 2 tháng)

2A Phan Huy Chú, Đà Nẵng

Support Leader • Control uploading products as required, following tracking and processing orders. Give constant direction to team members to ensure that all customer inquiries (regarding order, tracking, payment, email, special requests ...) are rightfully attended to on time and in the best way possible to give them satisfaction. • Find vendor/supplier and negotiate for product features, price and working principles for both sides. • Resolve dispute in payment gateway (Paypal, Stripe). • Make monthly revenue report. • Support composing emails for Payment gateway team when Stripe/ Paypal account temporarily or permanently suspended. • Process orders on Amazon (FBA), reply customers message, check Amazon Account Health and resolve complaints related issues.

Receptionist tại ALTARA SUITES

6/2017 → 3/2018 (8 tháng)

120 Võ Nguyên Giáp, Đà Nẵng

• Welcome guests to the hotel in a polite, friendly and helpful manner. • Answer telephone inquiries promptly - professionally - transferring calls on. • Be responsible for all activities relevant to Front Desk such as check in, check out, guest relation, ... • Deal with and resolve guest complaints, handle guest requests to ensure that guests depart with a positive impression of hotel service. • Complete the night auditing procedures with accuracy and attention to detail. • Ensure all relevant paperwork has been completed in order for a smooth handover at the end of shift.

Reservation Agent tại Vinpearl Condotel Roverfront Da Nang

7/2018 → 10/2020 (2 năm 3 tháng)

341 Trần Hưng Đạo, Đà Nẵng

• Respond to communications from guests, travel agents, online travel agents concerning reservations arriving by mail, telephone or through extranet system. • Create and maintain reservations and promptly process any cancellations and modiLcations following hotel policy. • Chasing payment for on the book bookings depending on cut off date. • Assist customers with choosing among a variety of options to meet their needs and applying up-sell or cross-sell techniques to sell add-on travel products, such as tour tickets or upgraded accommodations. • Prepare the list of expected arrivals for the front ogce and supporting other departments for smoothly operating.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo