Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Tuyền

Nguyễn Thị Tuyền

Hồ sơ 5 sao vàng 1941 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 28/06/1992, 31 tuổi

B4, Dong Xa, Mai Dich, Cau Giay, Hanoi

Cập nhật: 13/04/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

- Ability to communicate effectively with a wide range of customers. - Able to handle complaints and difficult situations. - Professional and friendly at all times with great energy and enthusiasm. - Able to contribute effectively to team projects. - Strong points: hard working, fast learning, good negotiation skill and problem-solving oriented person. -Strong Communication skill, Group working

Trình độ học vấn chuyên môn

2011 – Jun 2015: Bachelor of Business Management Hanoi Open University, Hanoi, Vietnam Major: Hospitality Management

Kĩ năng

Excellent problem-solving skills. Attention to detail, hardworking, polite and friendly Communication and presentation skills: Competent - Experience: 3 Years - Acquired experience about effective communication methods. - Realized the importance of communication skills English: Expert - Experience: 9 Years - Excellent in listening, speaking, reading and writing skills. Independent studying and researching skills: Competent - Experience: 3 Years - Ability to gather valuable resources through various communication mediums: library, research documents, online among others - Frequent exposure to English reading materials Computer skills: Competent - Experience: 4 Years - Word, Excel, Power Point. - Knowledge of Database Administrator (Access), Mail, Internet…

Kinh nghiệm làm việc

* March 2017 – Current: Reservation Clerk – Pullman Hanoi Hotel Receive customer's reservation request. Use the hotel booking source: direct booking, through agent ... to negotiate the booking and processing booking. Dealing with guest. Send confirmation letter to the customer by email, telephone, fax (subject to the rules of each hotel) Save guest information to related departments to welcome and serve customers. Amendments to reservations or cancellations if guests make changes. Summary of daily check in for receptionist to do their work. Other duties given by Sale Manager

Mong muốn về công việc

- Working long stick with a restaurant-hotel. - Work environment friendly and professional - There are good opportunities for advancement at work

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile