Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 21:14 28/03/2024 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Trợ lý, thư ký
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Ngoại Ngữ & Tin Học
Quản trị kinh doanh - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân viên tại Abbott Laboratories GmbH
11/2021 → Hiện tại
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Brand Admin Staff (Jan,23 - Now) Admin Assistant (Nov,21 - Dec,22) Coordinate goods to PG for promotion (Milk sample, Bag, Handy Fan, Leaflet, QR Code, Sticker,...) Hospital Sponsorship: Prepare ACAS, agreement for event Create & follow up Logistic (accommodation, air ticket, transportation, meal) for HCP & Staff to join events Create & follow up all payments Work with other departments: Procurement (for PR/PO), Finance (for Proposal), CFS (for payment),.... Admin Assistant (Nov,21 - Dec,22) Answer phone inquiries and forwarding incoming phone calls Manage office supplies stock and place orders Coordinate schedules, arranging meeting rooms Arrange and booking travels for department Make and follow up expense reports, payment requests Support organizing company events, meetings
Nhân viên tại Schindler Việt Nam
7/2019 → 3/2020 (7 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Receptionist Cum Admin Assistant - Greeting and welcome guests - Maintaining reception area and all common areas in a clean and tidy manner - Answering and forwarding incoming phone calls - Ordering office stationery - Arranging and booking travels and accommodations for staffs - Preparing meeting rooms - Making and following up payment requests for administration expenses - Supporting company events
Nhân viên tại Ramana Hotel Saigon
5/2018 → 7/2019 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Receptionist Cum Customer Service - Greeting and welcome guests - Maintaining reception area and all common areas in a clean and tidy manner - Answering and forwarding incoming phone calls - Ordering office stationery - Preparing promotion pay-out and issuing benefits for each of level card membership - Booking hotel room -spa - taxi for guest - Receiving and explaining customer’s problems about promotions - Resolve customer complaints via phone or in person - Completing daily reports - Supporting company events