Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
N/A
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh Tế Thành Phố Hồ Chí Minh
Kinh doanh thương mại - Thạc sĩ
2021 → 2023
Kĩ năng
Project management | |
Analytical skills | |
Time Management | |
Leadership Skill |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Assistant Brand Manager tại PACC GROUP
3/2021 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
*Build and develop brand - Build marketing strategy & plan for brand development activities - Define content and brand image direction *Operate branding activities - Manage budgets, allocate personnel, and monitor the project outcomes - Build activation plan, digital & content plan, website articles - Coordinate with departments and restaurant managers to implement activities related to marketing projects - Responsible for booking KOLs/Influencers and expanding partner network, suppliers, and building relationships with strategic partners - Operate marketing events (plan, agenda, scripts, corporate with partner & execute) - Manage the quality of branding materials, POSM - Deploy and manage branding activities of branches - Monitor and report brand performance *Analyze the market and brand positioning - Research and analyze consumer markets, competitors' activities. - Analyze brand positioning, consumer behaviors and identify key insights to drive successful campaigns