Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trên 60 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại ngữ & Tin học TP. Hồ Chí Minh (HUFLIT)
Quan hệ quốc tế - Đại học
2010 → 2014
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Adobe Illustrator | |
Adobe Photoshop | |
Thiết Kế - Mỹ Thuật | |
upselling | |
Branding | |
KOL Management | |
PR, media related |
Kinh nghiệm làm việc
Group Marketing Manager tại Melia Vinpearl - Central Region
4/2024 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Leading the Marketing department for 06 hotels and resorts in Central Vietnam Executing all Marketing related scopes, from collateral designing to online & offline PR & Branding activities Managing the e-commerce aspect of the group, expertly in Google Business & OTAs execution
Giám đốc Truyền thông & Tiếp thị cụm khách sạn tại Cụm Khu nghỉ dưỡng Angsana Ho Tram & Khách sạn Dhawa Ho Tram, tập đoàn Banyan Group
7/2023 → 4/2024 (9 tháng)
Bà Rịa Vũng Tàu
1/ Scope of work: - Pre-opening running with strategic planning and execution for both Angsana Ho Tram all-suite-and-villas & Dhawa Ho Tram hotel, two new properties of Banyan Group - Managing the department’s annual budget and departmental goals - Assisting Director of Sales & Marketing in managing Marketing, Sales & Revenue 2/ Achievements: - Successful brand collaboration with Chau Bui in Introspection series, Ho Ngoc Ha & M.O.I Comestic, Pham Huy Can & Do Manh Cuong - Event organizing and brand collaboration with Designer Vo Viet Chung for the Miss Ocean Vietnam 2023 3/ Salary: 70M gross
Trưởng phòng Quản lý thương hiệu và Quan hệ công chúng tại Khách sạn InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort, tập đoàn IHG
4/2022 → 7/2023 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh
1/ Scope of work: - Conducting all media-related scope of work, including media pitching and collaborating, press conferences and event organizing - Strengthening the brand’s point of view to its main audience through various communication - Identifying market trends and creating insightful content on O2O channels, including social content, PR articles, on-site collaterals, and online platforms. - Consulting on the management of multi-channel review sites, reputation, and advocacy 2/ Achievements: - VVIP hosting with Mimi Morris & the Bling Empire crew, American reality show on Netflix (profitability at $38k after 3 days of hosting) - Brand collaboration with NUXE Vietnam in partnering with Dong Nhi & Pham Quynh Anh 3/ Salary: 48M gross
Trưởng phòng Truyền thông & Tiếp thị tại Khách sạn Holiday Inn & Suites Saigon Airport, tập đoàn IHG
7/2021 → 4/2022 (9 tháng)
Hồ Chí Minh
1/ Scope of work: - Strategic planning and execution in preparing for hotel commercial re-launching after the pandemic - PR & digital advertising for hotel C&E re-launching - Collateral designing and visual producing 2/ Achievements: Boosted the property to be the top 1 branded quarantine hotel in Saigon for business partners and international experts 3/ Salary: 37M gross
Chuyên viên Truyền thông & Tiếp thị tại Khách sạn Park Hyatt Saigon, tập đoàn Hyatt
8/2020 → 7/2021 (10 tháng)
Hồ Chí Minh
1/ Scope of work: - Handling public relations with media partners, local KOLs in the industry, and local media agencies - Planning and executing property shooting and video filming - Monitoring social channels and content-producing 2/ Achievements: Brand collaboration with Sacombank in launching the Infinite Visa card 3/ Salary: 24M gross
Chuyên viên Truyền thông & Tiếp thị tại Khách sạn InterContinental Saigon, tập đoàn IHG
7/2014 → 8/2020 (6 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
1/ Scope of work: - Managing both properties' websites and social platforms, as well as other digital channels of IHG® - In charge of marketing planning, strategies, and execution on digital, social, and other media channels. - Promoting property's promotion on multiple channels, from social to press listing and branded collaterals - Planning and executing property shooting and video filming - Working with online travel agents to monitor both properties' profiles - Working with other departments to create content and designing collaterals - Basic designing skills using AI, InDesign for posters, brochures, flyers, menus etc 2/ Achievement: - Ran all of the Marketing fundamental activations in 2019 when there was a shortage of human force - Achieved $79k room revenue after spending a $6k budget on a programmatic banner campaign targeting oversea feeder markets, setting InterContinental Saigon in the top 5 most profitable properties in the SEAK region of IHG 3/ Salary: 18M gross