Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Khách sạn/ Khu căn hộ
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
- Là người nhạy bén, linh hoạt, có khả năng giải quyết các tình huống phát sinh.
- Làm được trong môi trường áp lực cao
- Có kinh nghiệm lâu năm trong nghề, và được đào tạo các kỹ năng cần thiết khi làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
Trình độ học vấn chuyên môn
Cử nhân chuyên ngành Quản trị du lịch
Kĩ năng
Xư lý được tất cả các tình huống trong quá trình làm việc.
Kinh nghiệm làm việc
4 năm ở vị trí lễ tân
2 năm ở vị trí supervisor
From 05/2012 - Present: PARAGON SAIGON Hotel 4*
Position : Bellman/Guest Service Officer/Receptionist Supervisor (Night) Report to : Front Office Manager, General Manager Key responsibilities: - Provide excellent customer service per the standards of the hotel, and assist in situations to ensure customer satisfaction. - Ensure department adherence to company policies, procedures and standards to ensure that guest expectations are exceeded. - Ensure follow company policies and operational procedures. - Schedule regular meetings to discuss about issues and updates. - Educate associates on safety, emergency and security procedures. - Neat, professional and well groomed at all times. - Able to work under pressure and stressful situations while handling multiple tasks - Be able to stand for prolonged periods of time. - Self motivated and have initiative - work with little supervision. - Work flexible shifts - days, evenings, weekend and holidays. - Solid knowledge of Microsoft Office and general computer applications. - Knowledge of property management system and reservations management - Greeting Guests and do Check -in and check - out follow by Accor Standard and Procedure. - Room Keys control and resolved any problem related with key card. - Preparation for due out room by checking rate and all of other incidentals bill (such as Laundry and F
Position : Bellman/Guest Service Officer/Receptionist Supervisor (Night) Report to : Front Office Manager, General Manager Key responsibilities: - Provide excellent customer service per the standards of the hotel, and assist in situations to ensure customer satisfaction. - Ensure department adherence to company policies, procedures and standards to ensure that guest expectations are exceeded. - Ensure follow company policies and operational procedures. - Schedule regular meetings to discuss about issues and updates. - Educate associates on safety, emergency and security procedures. - Neat, professional and well groomed at all times. - Able to work under pressure and stressful situations while handling multiple tasks - Be able to stand for prolonged periods of time. - Self motivated and have initiative - work with little supervision. - Work flexible shifts - days, evenings, weekend and holidays. - Solid knowledge of Microsoft Office and general computer applications. - Knowledge of property management system and reservations management - Greeting Guests and do Check -in and check - out follow by Accor Standard and Procedure. - Room Keys control and resolved any problem related with key card. - Preparation for due out room by checking rate and all of other incidentals bill (such as Laundry and F
Mong muốn về công việc
Mức lương 6 - 8tr