Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn XuânHồng Phúc

Nguyễn XuânHồng Phúc

Hồ sơ 5 sao vàng 201 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/08/2000, 24 tuổi

Hai Chau District, DaNang

Cập nhật: 06/02/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Get on well with people, self-motivate. Looking for a motivated working environment where I am able to express my ability and obtain new knowledge and experience relating to tourism. Loving to meet people from different countries and sharing Vietnamese culture to customers

Trình độ học vấn chuyên môn

Duy Tan University

International Standard Hotel Management - Đại học

2018 → 2022

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Sale Department tại Dang Quang watch

7/2020 → 2/2022 (1 năm 7 tháng)

Đà Nẵng

Implement sales strategies according to company regulations and plan to consult customers to close sales Support customers in searching for items and providing information about products that customers are interested in Prepare daily reports and documents as required by superiors Record and handle customer complaints quickly and professionally

Guest Relation Officer tại Brilliant Hotel

3/2023 → 9/2024 (1 năm 6 tháng)

Đà Nẵng

Order fruits and welcome cards for customers Assist customers in planning places to visit and booking transportation for sightseeing Resolve complaints promptly and quickly for customers during their stay at the hotel Assist the reception department with check-in and check-out procedures for customers Plan to visit customers to record their reviews on online platforms to improve service quality

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg