Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/2438376-nguyen-thi-thu-yen 2438376-nguyen-thi-thu-yen.pdf
Nguyễn Thị Thu Yến

Nguyễn Thị Thu Yến

Hồ sơ 5 sao bạc 341 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/01/1995, 30 tuổi

201/65/27 Nguyễn Xí, P26, Quận Bình Thạnh

Cập nhật: 16/07/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

More than 7 years’ progressive experience working in reception and front desk roles, Always greeting guests with a warm smile, taking care of guests well, providing information and arranging reservations in a timely manner. Possessing a good team spirit, deadline oriented and having a passion for providing the highest standards of hospitality and service to guests. I’m finding a suitable position within an ambitious hotel where I will be able to continue to increase my work experience and develop my abilities.

Trình độ học vấn chuyên môn

Binh Dinh College

English Language Teacher Education - Cao đẳng

2013 → 2016

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

FRONT OFFICE SUPERVISOR tại AKOYA SAIGON CENTRAL HOTEL

10/2020 → / (4 năm 10 tháng)

HỒ CHI MINH

• Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs

RECEPTIONIST tại THE ONE HOTEL

6/2020 → 10/2020 (3 tháng)

HỒ CHÍ MINH

• Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Provide tour information and sell tours, tickets

RECEPTIONIST tại Cinnamon Hotel Saigon

3/2016 → 10/2019 (3 năm 7 tháng)

HỒ CHÍ MINH

Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Receive/Control bookings from Travel Agencies and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Provide tour information and sell tours, tickets • Handle and resolve queries and problems of guests in a friendly manner • Answer queries of guests about various information and services of the hotel

Front Office Supervisor tại Khách Sạn Akoya Saigon Central

10/2020 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs

Mong muốn về công việc

Seeking a position of Receptionist with a quality company in which to use my best customer service experiences and all of my good skills to help improve the business as a whole and to enhance my career in this field.

Giải thưởng

Best employee of the year

1/2023

Nhân viên của năm

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo