Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Binh Dinh College
English Language Teacher Education - Cao đẳng
2013 → 2016
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
FRONT OFFICE SUPERVISOR tại AKOYA SAIGON CENTRAL HOTEL
10/2020 → / (4 năm 8 tháng)
HỒ CHI MINH
• Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs
RECEPTIONIST tại THE ONE HOTEL
6/2020 → 10/2020 (3 tháng)
HỒ CHÍ MINH
• Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Provide tour information and sell tours, tickets
RECEPTIONIST tại Cinnamon Hotel Saigon
3/2016 → 10/2019 (3 năm 7 tháng)
HỒ CHÍ MINH
Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Receive/Control bookings from Travel Agencies and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Provide tour information and sell tours, tickets • Handle and resolve queries and problems of guests in a friendly manner • Answer queries of guests about various information and services of the hotel
Front Office Supervisor tại Khách Sạn Akoya Saigon Central
10/2020 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Best employee of the year
1/2023
Nhân viên của năm