Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Thu Yến

Nguyễn Thị Thu Yến

Hồ sơ 5 sao bạc 253 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/01/1995, 30 tuổi

201/65/27 Nguyễn Xí, P26, Quận Bình Thạnh

Cập nhật: 12/03/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

More than 7 years’ progressive experience working in reception and front desk roles, Always greeting guests with a warm smile, taking care of guests well, providing information and arranging reservations in a timely manner. Possessing a good team spirit, deadline oriented and having a passion for providing the highest standards of hospitality and service to guests. I’m finding a suitable position within an ambitious hotel where I will be able to continue to increase my work experience and develop my abilities.

Trình độ học vấn chuyên môn

Binh Dinh College

English Language Teacher Education - Cao đẳng

2013 → 2016

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

FRONT OFFICE SUPERVISOR tại AKOYA SAIGON CENTRAL HOTEL

10/2020 → / (4 năm 8 tháng)

HỒ CHI MINH

• Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs

RECEPTIONIST tại THE ONE HOTEL

6/2020 → 10/2020 (3 tháng)

HỒ CHÍ MINH

• Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Provide tour information and sell tours, tickets

RECEPTIONIST tại Cinnamon Hotel Saigon

3/2016 → 10/2019 (3 năm 7 tháng)

HỒ CHÍ MINH

Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Receive/Control bookings from Travel Agencies and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Provide tour information and sell tours, tickets • Handle and resolve queries and problems of guests in a friendly manner • Answer queries of guests about various information and services of the hotel

Front Office Supervisor tại Khách Sạn Akoya Saigon Central

10/2020 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs

Mong muốn về công việc

Seeking a position of Receptionist with a quality company in which to use my best customer service experiences and all of my good skills to help improve the business as a whole and to enhance my career in this field.

Giải thưởng

Best employee of the year

1/2023

Nhân viên của năm

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo