Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Tôn Đức Thắng
Hospitality Management - Đại học
2020 → 2024
Quán quân Cuộc thi Hospitality Spirit 2022 - Cấp Khoa Đạt Danh hiệu Sinh viên 5 tốt 2022-2023 - Cấp trường
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năm làm việc nhóm | |
Sức khỏe |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Khách sạn Liberty
10/2024 → 2/2025 (4 tháng)
Hồ Chí Minh
Warmly welcome guest upon arrival, handle processing check-in, check-out, distribute keys and ensure their comfort and satisfaction; Keep deposit for incidental charge and make sure the payment of the guest; Assign room based on guest’s request and room change/late check-out requests; Provide all information about the hotel, other services and other outlets politely; Ensure Registration cards are accurately completed as per the required laws; Handle guest complaints quickly according to established procedures and then report to FOM; Maintain a well-groom appearance and a tidy work area; Be familiar with all room type and rates and availability status; up-selling whenever possible; Perform the hotel night audit; Handle other task from FOM.