Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Khá)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Phú Xuân
Địa Lý Du Lịch - Đại học
2005 → 2009
Tham gia các chương trình mua hè xanh, câu lạc bộ hướng dẫn viên du lịch
Kĩ năng
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Housekeeping Manager tại Nhà hàng Adora Nguyễn Kiệm
5/2013 → 3/2015 (1 năm 9 tháng)
HCM
1. Oversaw comprehensive cleaning service quality across all wedding restaurant zones, encompassing the banquet hall, waiting area, and reception. 2. Managed the ironing department as the Service Manager, ensuring topnotch presentation. 3. Directed personnel training to uphold high standards of service and efficiency. 4. Implemented cost control measures to optimize resource utilization and budget management.
Assistant Housekeeping Manager tại Bay Hotel
5/2015 → 3/2015 (2 tháng)
HCM
1. Spearheaded quality assurance for cleaning services in Hotel lobby and public spaces. 2. Managed the ironing department as a dedicated service leader. 3. Directed personnel training to uphold superior housekeeping standards. 4. Implemented effective cost control measures to optimize operational efficiency
Cleaning Manager tại ACBH
8/2016 → 7/2016 (1 tháng)
HCM
1. Spearheaded high-quality cleaning services across ACB bank system in Vietnam, enforcing stringent protocols for consistent excellence. 2. Developed and executed comprehensive training programs for staff to uphold superior cleaning standards. 3. Strategically implemented cost-control strategies to maximize efficiency and maintain operations within budgetary limits
Cleaning Specialist tại Aeon Delight
4/2022 → Hiện tại
HCM
1. Spearheaded quality assurance across the Aeon Mall network in Vietnam by standardizing and enforcing operational protocols. 2. Pioneered the establishment of new mall cleaning procedures, ensuring top-tier service delivery
Cleaning Manager tại Ngân Hàng ACB
8/2016 → 5/2021 (4 năm 8 tháng)
HCM
1. Spearheaded high-quality cleaning services across ACB bank system in Vietnam, enforcing stringent protocols for consistent excellence. 2. Developed and executed comprehensive training programs for staff to uphold superior cleaning standards. 3. Strategically implemented cost-control strategies to maximize efficiency and maintain operations within budgetary limits
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyễn Ngọc Huy - Housekeeping Manager
Da Nang Bay hotel
huyngoc177@gmail.com - 0918218733