Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao Đẳng Bình Định
Tiếng Anh - Cao đẳng
2013 → 2016
Kĩ năng
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Supervisor tại Khách sạn Akoya Bến Thành
10/2020 → / (4 năm 5 tháng)
Hồ Chí Minh
• Do check in/check out for guest • Receive/Control bookings from TA and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Answer telephone calls and answer client’s emails • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees • Arrange roster • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs
Receptionist tại The One Hotel
7/2020 → 10/2020 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
• Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Provide tour information and sell tours, tickets
Receptionist tại Cinnamon Saigon Boutique hotel
11/2016 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
• Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Receive/Control bookings from Travel Agencies and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Provide tour information and sell tours, tickets • Handle and resolve queries and problems of guests in a friendly manner • Answer queries of guests about various information and services of the hotel