Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Giỏi)
25 - 99
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Thang Long University
English Studies - Đại học
2014 → 2017
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Manager tại Classyc Hotel Hanoi
5/2024 → 1/2025 (8 tháng)
Vietnam
Managed front desk operations for a brand new 61-room boutique hotel, ensuring seamless check-in/checkout processes and exceptional guest service - Using Smile PMS. Resolved guest inquiries and complaints promptly, maintaining a 95% guest satisfaction rate and contributing to a 9.6/10 rating on Booking.com Supervised and trained 2 Customer Service staffs, cooperate with all Front Office Staff, improving team efficiency and service quality. Enhanced online reputation by encouraging positive guest reviews, resulting in a top 12 ranking on TripAdvisor by January 2025.