Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
ALADA COMPANY
SMART SKILLS - Khác
2017 → 2017
HUFLIT UNIVERSITY
Business Administration - Đại học
2010 → 2014
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
English skill | |
Teamwork skill |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Grand Silverland Hotel&Spa
6/2014 → 3/2016 (1 năm 8 tháng)
HCMC
Receptionist Shift Leader tại Roseland Corp Hotel
3/2016 → 8/2016 (5 tháng)
HCMC
Front Office Manager tại GK Central Hotel
8/2016 → 3/2019 (2 năm 6 tháng)
HCMC
Manage front desk associates to ensure that all hotel policies, procedures, regulations and standards are followed with professional quality.
Sales Admin (B2B) tại Thanh Binh Rubber-Plastic Group
3/2018 → 11/2018 (8 tháng)
HCMC
Import datas, POs … Track and distribute goods to customers. Synthesize and monitor the effectiveness of sales programs. Handle arising tasks related to other departments: Operations, Planning room, Logistics, Customer care, Debt accounting, Quality Assurance… Arrange documents, POs, files…
Building Manager tại Hung Phat 2 Building
5/2019 → Hiện tại
HCMC
Manage revenue, assets, staff performances, check in-out guests, documents and files. Ensure all policies, procedures, securities and facilities are followed. In charge of electricity, water, wifi cable bills. Deal with authorities monthly to ensure building’s security. Resolve guest problems.