Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Tôn Đức Thắng
Du lịch và quản lý du lịch - Đại học
2020 → 2024
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân viên tại M Village
2/2025 → 4/2025 (2 tháng)
Hồ Chí Minh
I had the opportunity to try out at the lobby position in M Village for 2 months. Here I learned how to use Odoo software to manage hotels, check-in and check-out processes and many other jobs. In addition, I was able to directly communicate with customers and improve my situation handling skills, which helped me learn more and improve my experience a lot.
Thực tập sinh tại KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON
12/2024 → 6/2025 (6 tháng)
Hồ chí minh
I also had the opportunity to complete an internship at Pullman Saigon Centre, where I worked closely with guests, handled inquiries, and supported front desk operations. This experience helped me develop excellent communication skills, attention to detail, and a passion for delivering exceptional service to guests.