Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Duy Tân
Tiếng Anh Biên - Phiên Dịch - Đại học
2015 → 2019
Excellent Student for 4 consecutive academic years.Actively participated in the English and Translation & Interpreting Club.
Kĩ năng
Effective problem-solving in guest service | |
Creativity | |
Negotiation | |
Leadership |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Relation Officer tại Christina’s Hoi An
1/2019 → 10/2019 (8 tháng)
Hoi An, Quang Nam
- Managed guest interactions, welcome amenities, and guest feedback. - Built rapport with guests and provided local recommendations to enrich experiences.
Front Office Assistant Manager tại Sel De Mer Hotel And Suites
10/2019 → 6/2025 (5 năm 8 tháng)
Đà Nẵng
- Supported daily Front Office operations, ensuring smooth coordination between reception, concierge, and bell services. - Handled guest complaints and special requests, especially from VIP and long-stay guests. - Supervised and coached reception team members to uphold service standards. - Assisted in scheduling, training, and performance evaluations. - Acted as the Duty Manager when required, making critical decisions to ensure guest satisfaction. - Regularly assigned as Duty Manager, making key operational decisions, handling guest escalations, and ensuring seamless coordination across departments.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Employee of the Month
3/2023
Employee of the Month (October 2023)