Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

CHAU NGOC TUONG VY

CHAU NGOC TUONG VY

Hồ sơ 5 sao bạc 50 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 06/12/1997, 27 tuổi

MAI LÃO BẠNG, THUẬN PHƯỚC, HẢI CHÂU, ĐÀ NẴNG

Cập nhật: 14/05/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Huế, Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

A proactive and dedicated hospitality professional with over 6 years of experience in Front Office operations, currently working as a Front Office Assistant Manager. Proven track record in leading front desk teams, ensuring excellent guest experiences, and optimizing daily operations. Adept at team coordination, VIP guest handling, problem-solving, and staff training. Looking to contribute leadership and service excellence to a Front Office Duty Manager role in a dynamic hotel environment.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Duy Tân

Tiếng Anh Biên - Phiên Dịch - Đại học

2015 → 2019

Excellent Student for 4 consecutive academic years.Actively participated in the English and Translation & Interpreting Club.

Kĩ năng

Effective problem-solving in guest service
Creativity
Negotiation
Leadership

Kinh nghiệm làm việc

Guest Relation Officer tại Christina’s Hoi An

1/2019 → 10/2019 (8 tháng)

Hoi An, Quang Nam

- Managed guest interactions, welcome amenities, and guest feedback. - Built rapport with guests and provided local recommendations to enrich experiences.

Front Office Assistant Manager tại Sel De Mer Hotel And Suites

10/2019 → 6/2025 (5 năm 8 tháng)

Đà Nẵng

- Supported daily Front Office operations, ensuring smooth coordination between reception, concierge, and bell services. - Handled guest complaints and special requests, especially from VIP and long-stay guests. - Supervised and coached reception team members to uphold service standards. - Assisted in scheduling, training, and performance evaluations. - Acted as the Duty Manager when required, making critical decisions to ensure guest satisfaction. - Regularly assigned as Duty Manager, making key operational decisions, handling guest escalations, and ensuring seamless coordination across departments.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Employee of the Month

3/2023

Employee of the Month (October 2023)

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo