Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Tiến Hưng

Nguyễn Tiến Hưng

Hồ sơ 5 sao vàng 43 Lượt xem hồ sơ

Nam, 14/12/1991, 33 tuổi

05 Tôn Đản, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Cập nhật: 04/06/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Outlet Manager
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

As Duty Manager at Premier Village Phu Quoc, I'm at the forefront of ensuring exceptional guest experiences and seamless resort operations, especially during crucial shifts. My role involves leading and supporting all operational departments, acting as the main point of contact for any guest or operational issues that arise. I'm responsible for proactive problem-solving and immediate resolution to maintain our high service standards. This includes overseeing guest satisfaction, managing incidents, and ensuring efficient inter-departmental communication to keep our resort running smoothly. Ultimately, I ensure that every guest stay is flawless and reflects the luxury and comfort Premier Village Phu Quoc promises.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Nha Trang

Điện - Điện Tử - Đại học

2009 → 2013

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Xây dựng môi trường làm việc teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Duty Manager tại Premier Village Phu Quoc

5/2023 → 5/2024 (1 năm )

Phú Quốc

 Manage and supervise hotel staff, ensuring smooth operation and guest satisfaction  Handle guest inquiries and complaints, resolving issue promptly and professionally  Coordinate with other departments to ensure seamless guest experience  Ensure compliance with hotel policies and procedure.  Monitor and maintain hotel facilities to ensure a safe and comfortable for guests.  Give instruction if need to senior for training, supervise

Butler - Supervisor Resort Host tại Premier Village Phu Quoc

12/2022 → 4/2023 (4 tháng)

Phú Quốc

 Assist guest during the stay: pre-arrival, during the stay, planning activities, upsell BBQ,  Responsive for team schedule, check teammate daily task.  Giving instruction to teammate for tricky situations  Training new member, review product knowledge

GEM - Guest Experience Maker tại Sixsenses Ninh Van Bay

6/2020 → 6/2022 (2 năm )

Nha Trang

 Pre-arrival call, transportation  Taking care of 6-8 villa at the same time  Give preference properly to guest activities  Arrange surprised gift, decor,…for special occasion  Upselling tour, dining, room upgrade, .etc.  Confirm transportation out, billing, etc.

Butler tại Amanoi - Aman Group

2/2017 → 2/2020 (3 năm )

Phan Rang

 Taking care of guest from arrival to departure  Stay close to guest and respond instantly when guest need.  Focus on detail.

FB Attendant tại Amanoi - Aman Group

2/2016 → 2/2017 (1 năm )

Phan Rang

 Taking order and serve guest accordingly  Focus on detail during guest’s dining  Keep working area clean and tidy

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

The Best Supervisor in 2023

2/2024

Winning the Best Supervisor in Fornt Office Deparment in 2023

Thông tin tham khảo

Huỳnh Hữu Tuấn - FOM

Former AFOM at Premier Villaga Phu Quoc

tuan.huynh@wyndhamroyallhoian.com - 0708 580 104

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo