Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/2597476-nguyen-que-tram 2597476-nguyen-que-tram.pdf
Nguyễn Quế Trâm

Nguyễn Quế Trâm

Hồ sơ 5 sao vàng 71 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 16/10/2003, 21 tuổi

Cần Thơ

Cập nhật: 05/07/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Đà Nẵng, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I have a background in Hospitality Management and practical experience at a 5-star international hotel. I am detail-oriented, organized, and capable of handling reservations and service coordination efficiently. With strong communication skills and a proactive mindset, I aim to contribute to smooth booking operations and deliver quality service. I am now seeking a Reservation Agent position where I can apply my experience, grow professionally, and add long-term value to the company.

Trình độ học vấn chuyên môn

CAO ĐẲNG FPT POLYTECHNIC CẦN THƠ

Quản Trị Khách Sạn - Cao đẳng

2021 → 2024

Kĩ năng

Giao tiếp tiếng anh lưu loát, Biết sử dụng phần mềm PMS, Outlook, Microsoft

Kinh nghiệm làm việc

Nhân viên lễ tân tại Crowne Plaza Phu Quoc Starbay

2/2024 → 4/2025 (1 năm 2 tháng)

Phu Quoc City

My name is Nguyen Que Tram, I graduated with a degree in Hospitality Management and have one year of experience working at a 5-star international hotel as a Guest Service Agent. I have previous experience handling tasks such as: answering phone calls, responding to guest emails, and providing information about property facilities and room accommodation or directly explaining booking. regulations and cancellation policies to guests. I am confident using Opera PMS and enjoy working with systems and helping guests even before they arrive. I am passionate about hospitality and always try to improve myself. My previous managers often said I am a good listener and willing to learn, and I believe I can be a positive part of your team. I have attached my CV for your review. Thank you very much for your time and consideration. I hope to have the opportunity to speak with you in an interview.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo