Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HANOI UNIVERSITY OF INDUSTRY
Hospitality managerment - Đại học
2021 → 2025
Kĩ năng
| Lắng nghe và xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Housekeeping trainee tại Novotel Ha Long Bay
6/2023 → 8/2023 (2 tháng)
Quang Ninh, Viet Nam
- Assisted in cleaning and maintaining guest rooms, ensured high standards of hygiene and comfort. - Replenished amenities and restocked supplies as per hotel procedures. - Supported the team in preparing rooms for check-in and inspecting for quality assurance. - Assisted in managing lost and found items and maintaining guest privacy.
Cashier & Hostess trainee tại Ngoc Phuong Nam Seafood Restaurant
6/2024 → 9/2024 (3 tháng)
Quang Ninh, Viet Nam
- Processed customer payments (cash, credit/debit cards, mobile payments) accurately and efficiently. - Provided excellent customer service, greeted guests, and addressed inquiries. - Managed cash register, balanced transactions, and issued receipts. - Informed guests about loyalty programs, special events, or promotions. - Collected guest feedback and shared insights with management to enhance service quality.
Guest Relations Officer Trainee tại Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay
1/2025 → 5/2025 (3 tháng)
Phu Quoc, Viet Nam
- Welcomed guests upon arrival and provided personalized assistance throughout their stay. - Coordinated with front office and other departments to ensure smooth guest experiences - Assisted VIP guests by sending pre-arrival emails, arranging airport transfers, and coordinating special services. - Supported the organization of in-house events such as canape hour and VIP cocktail parties, helping to create memorable experiences. - Collected and reported guest feedback to management to improve service quality.



Zalo