Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá), Tiếng Pháp (Trung bình)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Australia Vocational College
Hospitality Managemnet - Cao đẳng
2006 → 2009
Completed an Advanced Diploma in Hotel Management (2006-2009) at Viet- Australia Vocational Training School, specializing in hospitality and tourism. Mastered Front Desk Management, Reservation Management, Customer Service, Restaurant Services, and hospitality-speci c Marketing and Sales. Pro cient in hotel management software and gained practical experience through internships, enhancing adaptability, communication, problem-solving, and teamwork skills. Consistently excelled academically, actively participated in event organization and group projects. Graduated in 2009, starting as a Receptionist and advancing to Front O ffice Manager.
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
FOM tại Northern Charm Hotel
1/2022 → 8/2025 (3 năm 7 tháng)
HCMC
Led Front Desk operations at Northern Charm Hotel, overseeing check-in/out, guest requests, and team management to deliver 5-star service. Implemented procedures, cutting wait times by 20% and boosting guest satisfaction to 95%. Trained 15+ Lobby sta in multilingual communication, situation handling, and PMS pro ciency, achieving internal certi cation and <5% booking error rate. Collaborated with Reservations and Sales to optimize occupancy and drive 15% revenue growth through upselling.