Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Nhân viên
N/A
N/A
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Van Lang University
E-Commerce - Đại học
2020 → 2024
- Team Leader of Specialized Subjects: E-Commerce Specialization Project (A), Information Systems Management (A), Risk Management (A),... - Specialized in Digital Marketing & E-Commerce.
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo |
Kinh nghiệm làm việc
Brand Marketing Executive tại UBTECH Robotics
10/2023 → 5/2025 (1 năm 7 tháng)
Hồ Chí Minh
Key Responsibilities: - Conducted market research and campaign performance analysis to optimize online and offline brand initiatives. - Managed social media platforms (Facebook, LinkedIn, TikTok) and produced 20+ SEO-optimized content pieces to strengthen brand visibility. - Prepared proposals and drove stakeholder alignment for collaborations with TechFest 2024, Thu Duc Innovation 2024, HTV and other partners. Achievement: - Increased fanpage followers by +2,000 within 3 months, achieving over 100,000 online reach. - Secured 100+ news features on Google Search through effective media campaigns and stakeholder engagement.
Media Performance Executive tại Onpoint Ecommerce
7/2025 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Key Responsibilities: - Planned, executed, and optimized full-funnel campaigns (Google, TikTok, Facebook, Shopee Ads, Lazada Ads) for FMCG, Beauty & Retail brands including MYKINGDOM, Dermalogica, Enchanteur, Bio-essence, Romano, Carrie Junior. - Managed and evaluated performance KPIs (GMV, ROAS, CTR, CPC), identifying underperformance trends and implementing corrective actions to improve outcomes. - Collaborated cross-functionally with Creative, Finance, Admin & Commercial teams to produce weekly growth analyses, anomaly detection, and data-driven reports. Achievement: - Delivered 120–180% GMV growth across multiple brands by optimizing performance campaigns. - Boosted ROAS by up to 50% through data-driven strategies and improved cost efficiency.