Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại ngữ - Tin học TP HCM
Ngôn ngữ Anh - Đại học
2022 → 2026
Kĩ năng
| Tin học văn phòng | |
| Lắng nghe và xử lý tình huống | |
| Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
F&B Staff tại Meliã Vinpearl
3/2025 → 4/2025 (1 tháng)
Phú Quốc
• Executed thorough setup of service areas, dining rooms, tables, equipment, and tools, ensuring all items met specific requirements and quality standards before service commencement • Greeted and seated customers, managed order-taking, and promptly delivered food and beverages, ensuring adherence to quality and service standards. • Promptly assisted and served guests according to established procedures, managing requests for food, beverages, and other service needs with professionalism. • Regularly inspected and maintained cleanliness of all assigned areas and guest rooms (when vacant), ensuring high hygiene standards.
Customer Service Intern tại VinWonders
9/2025 → 11/2025 (2 tháng)
phú quốc
• Performed check-in and check-out operations for 2,000+ guests daily, ensuring strict compliance with operational procedures. • Communicated regulations and notices to tourists and tour guides, guaranteeing complete and accurate information delivery. • Directly received and resolved a wide range of customer issues, including lost property, missing persons, mental-health incidents, on-site accidents, and complex ticketing problems (invalid, damaged or expired tickets). • Collected, entered and reported operational data (assets, group composition, hotels, and financials) to cross-functional departments to support decision-making. • Managed daily opening/closing procedures and led point-of-sale operations across booths, retail outlets, tour sales and bus-ticketing. • Coordinated proactively with local hotels to enhance guest experience and swiftly resolve service issues.




Zalo