Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Hành chính, nhân sự
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Tôn Đức Thắng
Quản trị Nhà hàng - Khách sạn - Đại học
2020 → 2024
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
HR Intern tại JW Marriott-Marriott Residences, Grand Marina Saigon
11/2024 → 5/2025 (5 tháng)
02 Tôn Đức Thắng
Recruitment: -Identify recruitment needs of departments via Hiring Matrix (position, headcount, requirements, timeline). -Design recruitment posts and share JD on official channels: Facebook fanpage, Hoteljobs, Marriott Careers. -Receive CVs and send CVs that have been screened by DHR to the Department Heads that need to be recruited. -Shortlist candidates approved by Department Heads for interviews. -Phone screen (50+ candidates), arrange schedules, and send interview invitations via email. -Coordinate interview rounds: Round 1: Technical interview (Department Head + Director of Residence). Round 2 (if required): GM interview, interpretation support (if any). -Reference check -Collect and check onboarding form and requirement documents of offered candidates -Prepare work place, email, uniform, necessary tools (if any). Learning & Development: -Prepare necessary documents and tools for employee orientation programs and relevant training sessions -Hosting orientation for new outsource employees Compensation & Benefits: -Assisted in maintaining personnel files and HR documents. -Added/removed employee fingerprints in the system Admin & Others: -Supported internal communication activities (posting announcements, drafting content). -Coordinated office supplies requests and HR-related logistics. -Classifying and tracking HR documents for signature. -Scheduling employee birthdays on calendar and preparing birthday cards. * Knowledge gained: -Vietnamese labor code (insurance claim, payroll basics) -HR documentation and recruitment process -Employee engagement practices -Internal communication skills -Marriott’s core values -Adaptability in cross-cultural hospitality environment.






Zalo