Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Le Doan Dung

Le Doan Dung

Hồ sơ 5 sao vàng 494 Lượt xem hồ sơ

Nam, 31/07/1996, 27 tuổi

Tan Binh, Ho Chi Minh City, Vietnam

Cập nhật: 17/09/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

As a person who have more 2 years in hotel industry, I am confident that I can handle any job related to hotel operations and sales. Forward-thinking person with a passion for making companies the best they can be. Committed to innovation in the field of business operations and endlessly curious to find new and better ways to improve a business’s day-to-day functions and to meet its yearly goals.

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigontourist

Restaurant and Hotel Management - Khác

2018 → 2018

University of Finance and Marketing

International Business - Đại học

2014 → 2018

- A part of class committee. - Successfully coordinated an event that attracted more than 300 people.

Kĩ năng

- Communication - Customer Service - Teamwork - Creative - Organization - Presentation - Time Management

Kinh nghiệm làm việc

OTA Executive tại Morning Rooms

7/2017 → 10/2018 (1 năm 3 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

- Process and deal with customers' bookings. - Search, deal and prepare partnership contracts with hotels. - Handle sales which increased by 27% in just 6 months.

Sales Intern tại Lavender Hotel

10/2018 → 3/2019 (4 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

- Perform assigned tasks from the Head of Sales Department. - Manage and process bookings in reservation system, from OTA and TA. - Communicate with all bookers in professional language.

Receptionist tại Cat Phuc Hotel

1/2014 → 6/2017 (3 năm 5 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

Welcome guests in person or via telephone. Giving instructions and provide services to meet customers’ needs. Fill in maintenance staff and maids in peak hours. Communicate with customers and resolving their issues and complaints.

Mong muốn về công việc

Can be discussed through face-to-face interview.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile