Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Giỏi)
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Giới thiệu bản thân
I am currently waiting for my graduation and certificate for Bachelor in Business Management (Hon’s) at Sunderland University, Vietnam Campus and I am looking to supplement my income whilst gaining work experience and skills to add to my CV. It is my long term career goal to become a Hotel Manager and I feel this would be an excellent way to gain insight into the workings of such an establishment.
I have previously worked as a Guest Services Agent at Marina Bay Sands and really enjoyed the customer interaction as well as working as part of a team. I feel I would bring my enthusiasm and energy to the advertised role, making me a loyal addition to the team.
Please find attached my current CV, which further details my experience along with my skills and qualifications.
Note: I'm multi-lingual, capable of speaking 6 languages (Malay and Bahasa Indonesia,Tamil, Mandarin,Malayalam,English and i'm learning Vietnamese as well at the moment
Trình độ học vấn chuyên môn
Bachelors Degree in Business Management and HND in Hospitality Management
Kĩ năng
Multi-lingual (speak 6 languages including Mandarin), Computer literate (POS, FCS, MICROSOFT WORD,PP,Project and Excel) , people management, time management, persuasive skills, multi-tasking skills , communication skills, negotiation skills
Kinh nghiệm làm việc
Position : Guest Service Agent/Concierge (Trainee) Company: Marina Bay Sands, Singapore Duration: Jun 2015 – Apr 2016
Job Description :
• Handling Casual and VIP Guest Arrival and Departure procedures
• Deliver/Retrieving/Storing guest luggage’s
• Providing room orientation and Hotel information
• Providing the needs and wants of hotel guest
• Arranging/Booking transportation for Casual and VIP guest
• Handling Guest Challenges and complaints
Reason For Leaving :
• To pursue and complete my bachelors degree program
Mong muốn về công việc
Any job in vietnam would do, i would be very happy to get any management traineeship or internship programs. Salary is not my 1st priority but experience is