Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Sáng tạo | |
Adobe Illustrator | |
Adobe Photoshop | |
- Communication, negotiation, presentation skills - Ability to work under pressure and meet tight deadlines - Have a high sense of responsibility - Be willing to work at weekends due to urgent tasks - Spoken and written English an | |
- Organized marketing research to implement brand awareness. - Conducted customer surveys to analyze the demands of the market. - Analyzed product and market pricings on a regular basis. - Tracked the activities of the company’s competitors – Motivated to |
Kinh nghiệm làm việc
Sales OTA tại Công ty TNHH Khách sạn và Dịch vụ du lịch Huy Hoàng
8/2011 → 3/2014 (2 năm 6 tháng)
Hà Nội, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam
From 08/2011 to 31/03/2014: Sales Online and customer- care for 3star Splendid Star group hotel and Golden Lake View Hotel at old-quarter- Hanoi city. - Made plan, propose entertaining programs for the marketing online. - Contact with partner selling and marketing room online by email and phone.
Sales Manager tại Church Boutique Hotels
5/2014 → 11/2017 (3 năm 6 tháng)
Hà Nội, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam
May 2014 – Nov 2017: Sales Online & Marketing, CHURCH BOUTIQUE HOTEL (4 Star) Position: SALES MANAGER IN CHARGE OTA. - Create marketing plans for promoting new product launches. - Implement promotion programs to push sales volume. - Recruit PGs for promotion programs. - Manage and follow up with distributors. - Prepare weekly & monthly sales reports to Director of Sales.
E-commerce Manager tại Grand Vista Hanoi
9/2019 → 5/2021 (1 năm 7 tháng)
Hà Nội
- Provide weekly reporting on sales activity and target performance to management - Make a full, effective use of the OBI system and other relevant technologies - Willing to work with a wide variety of cultures - Maintenance and growth of existing Hospitality System clients through ongoing account management and upselling - Willing to work overtime and holidays as requested - Margins in individual sales through applying Solution/SPIN selling methodologies over discounting/price approach - Stimulate sales through activities such as trade show attendance, customer mailings, product drops and attending industry forums/meetings