Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 12:34 31/12/2022 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Dimensions International College ( Australia base in Singapore)
Quản Lý Khách Sạn - Khác
2007 → 2009
Kĩ năng
Khả năng xử lý tình huống và chịu được áp lực cao | |
Anh Văn giao tiếp tự tin | |
Tự tin giao tiếp và làm hài lòng khách hàng | |
Duy trì sự ổn định và hoạt động trong Khách Sạn | |
Nhanh nhẹ, năng động, chuyên nghiệp, khả năng đàm phán thuyết phục cao | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Quản lý | |
Tổ chức công việc | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
General Manager tại POSHANU RESORT
6/2023 → / (10 tháng)
Mũi Né, Phan Thiết
+ Định kỳ phối hợp với các bộ phận liên quan lập kế hoạch kinh doanh hàng năm, hàng quý cho khách sạn + Lập chiến lược kinh doanh, marketing, quản lý ngân sách, doanh thu lợi nhuận + Quản lý điều hành, giám sát các hoạt động phòng ban đảm bảo tính hiệu quả, duy trì chất lượng phục vụ tốt + Khảo sát, phân tích xu hướng thị trường, nhu cầu khách hàng, theo dõi báo cáo doanh thu để đưa ra các chính sách điều chỉnh kịp thời + Thiết lập các tiêu chuẩn chất lượng dịch vụ cho khách sạn + Thiết lập các quy trình chuẩn, quy định vận hành + Thiết lập định mức và kiểm soát chi phí vận hành + Thiết lập các quy chế, quy định cho vận hành + Xử lý các khiếu nại, phàn nàn mà cấp dưới ko xử lý được + Tổ chức đào tạo đội ngũ nhân viên nội bộ cho khách sạn
General Manager tại Ohana Village
11/2022 → / (1 năm 5 tháng)
Quy Nhơn / Bình Định
+ Định kỳ phối hợp với các bộ phận liên quan lập kế hoạch kinh doanh hàng năm, hàng quý cho khách sạn + Lập chiến lược kinh doanh, marketing, quản lý ngân sách, doanh thu lợi nhuận + Quản lý điều hành, giám sát các hoạt động phòng ban đảm bảo tính hiệu quả, duy trì chất lượng phục vụ tốt + Khảo sát, phân tích xu hướng thị trường, nhu cầu khách hàng, theo dõi báo cáo doanh thu để đưa ra các chính sách điều chỉnh kịp thời + Thiết lập các tiêu chuẩn chất lượng dịch vụ cho khách sạn + Thiết lập các quy trình chuẩn, quy định vận hành + Thiết lập định mức và kiểm soát chi phí vận hành + Thiết lập các quy chế, quy định cho vận hành + Xử lý các khiếu nại, phàn nàn mà cấp dưới ko xử lý được + Tổ chức đào tạo đội ngũ nhân viên nội bộ cho khách sạn
General Manager cum GM NH1 & NH2 tại Nhật Hạ L'opera Hotel
9/2021 → 10/2022 (1 năm )
HCM
Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision
General Manager cum GM NH2 tại Nhật Hạ 1 hotel
8/2020 → 9/2021 (1 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision
General Manager tại NHẬT HẠ 2 hotel
6/2019 → 7/2020 (1 năm )
thành phố hồ chí minh
Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision
Trưởng phòng Chăm sóc Khách hàng tại Vinhome Golden River
4/2017 → 5/2018 (1 năm )
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Organize to check and evaluate the quality of service and the work of the Customer Care department, offer solutions to improve and upgrade service quality; Ensure all services provided to residents meet the brand's standards. - Coordinate and work directly with the Board of Management, the Building Management Board, and the People's Committee to solve daily tasks. - Ensure to handle problems arising in the right process. - Ability to analyze, recognize potential risk issues and report to leaders for timely solutions. - Proposing ideas and methods to improve the quality of customer service.
Setup và QUản lý điều hành Khách Sạn tại Blue Sky Hotel
5/2018 → 6/2019 (1 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision in the opening phase and after opening
DUTY MANAGER tại KHÁCH SẠN ĐỆ NHẤT ( First Hotel )
11/2009 → 3/2015 (5 năm 3 tháng)
Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam
-Manage employees in shifts, ensuring all positions have customer service staff -Check all handover issues, the problem is not resolved and processed - Handle all complaints and feedback from guests -Check equipment, supplies and work areas to ensure service efficiency and work efficiency -Operate, train, assign, plan training, counseling and discipline for employees Evaluate the employee's full performance -Set up and provide safe hygiene training for employees
General Manager cum Front Office Manager tại ROSELAND CENTA HOTEL AND SPA
3/2015 → 3/2017 (2 năm )
Ho Chi Minh, Vietnam
_ Check the behavior of restaurant staff such as uniforms, name boards. _ Checking hygiene of restaurant area. _ Check how to set up dishes, knives, spoons, forks ... on the table that have been cleaned. _ Checking the floor of the restaurant. _ Check the layout of Kitchen's dishes. _ Check the quality of food. _ Check customer satisfaction about breakfast. _ Check the incident and complaint of the previous day. _ Check the reception book of the receptionist to see if an incident or complaint has been processed or unfinished by the guest to solve the problem. _ Check out the check list to see if the payment has been made, request the airport shuttle, check out the luggage ...... _ Check the arrival list, any special requests (room type, room rate, smoking room or not, deposit, airport transfer ..) must be arranged and prepared. _ Check the reservation the next day. Any special requests (room type, room rate, smoking room ..) must be arranged and guaranteed a variety of rooms. _ Check sanitation throughout the hotel and supervise employees' work, make sure to work hard, not focus on personal matters. _Search for long-term or potential customers, talk to find out how satisfied they are with the service, room, restaurant, staff ..) -Control employees' attitude when communicating and taking care of customers. _ Check the status of clean room products and special requirements before delivery to customers. Solve problems from all parts, make sure the parts are working properly. -In rush hour, always be at the crowded place in the lobby to control service quality as well as support staff to solve all problems - Establish customer care procedures, registration, inspection, to increase employee productivity as well as increase customer satisfaction. -Manage and retrain all receptionists, restaurants, bellman, room .... _ Provide operational procedures for all parts, ensuring stable operation for the hotel. - Join the recruitment of personnel to suit the requirements of the hotel. -Maintain good cooperation between departments. - Solve customer problems quickly, efficiently and politely - Maximize room revenue and room capacity by reviewing daily status -Make all hotel policies -Receive work reports and activities at the office daily due to night shift reports. -Evaluate the performance of department employees.