Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

NGUYỄN CAO QUANG VINH

NGUYỄN CAO QUANG VINH

Hồ sơ 5 sao 1865 Lượt xem hồ sơ

Nam, 13/11/1984, 39 tuổi

62/32 Lu Gia, District 11, Ho Chi Minh City, Vietnam

Cập nhật: 17/04/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 12:34 31/12/2022
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

2007 - 2009 : Dimensions International College ( Singapore ) 2009 - 2015 : Duty Manager First Hotel ( Số 18 Hoàng Việt , Phường 4 , Tân Bình ) 2015 - 2017 : General Manager cum FOM Roseland Centa Hotel and Spa ( 15A/1A - 15A/57A Lê Thánh Tôn ,Bến Nghé , Quận 1 ) 2017 - 2018 : Customer Service Manager Vinhome Golden River / Vingroup ( Số 2 Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, Quận 1 ) 2018 - 2019 : General Manager Blue Sky Hotel ( 88 Yên Thế, Phường 2, Quận Tân Bình ) 2019 - 2020 : General Manager Nhật hạ 2 Hotel ( 149 -151 Lý Tự Trọng, p.Bến Thành, q1 ) 2020 - 2021 : General Manager Nhật hạ 1 Hotel 252BC Lê Thánh Tôn, p. Bến Thành, q1 cum GM Nhật Hạ 2 hotel 2021 - 2022: General Manager Nhật Hạ L'opera Hotel 12-14-16 Cao bá Quát Quận 1 cum GM Nhật Hạ 1 & 2 hotel 11/2022 General Manager Ohana Village Thị Xã Cát Tiến, Phù Cát, Bình Định 6/2023 General Manager Poshanu Resort Khu Phố 5, Thành Phố Phan Thiết, Bình Thuận

Trình độ học vấn chuyên môn

Dimensions International College ( Australia base in Singapore)

Quản Lý Khách Sạn - Khác

2007 → 2009

Kĩ năng

Khả năng xử lý tình huống và chịu được áp lực cao
Anh Văn giao tiếp tự tin
Tự tin giao tiếp và làm hài lòng khách hàng
Duy trì sự ổn định và hoạt động trong Khách Sạn
Nhanh nhẹ, năng động, chuyên nghiệp, khả năng đàm phán thuyết phục cao
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Quản lý
Tổ chức công việc
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

General Manager tại POSHANU RESORT

6/2023 → / (10 tháng)

Mũi Né, Phan Thiết

+ Định kỳ phối hợp với các bộ phận liên quan lập kế hoạch kinh doanh hàng năm, hàng quý cho khách sạn + Lập chiến lược kinh doanh, marketing, quản lý ngân sách, doanh thu lợi nhuận + Quản lý điều hành, giám sát các hoạt động phòng ban đảm bảo tính hiệu quả, duy trì chất lượng phục vụ tốt + Khảo sát, phân tích xu hướng thị trường, nhu cầu khách hàng, theo dõi báo cáo doanh thu để đưa ra các chính sách điều chỉnh kịp thời + Thiết lập các tiêu chuẩn chất lượng dịch vụ cho khách sạn + Thiết lập các quy trình chuẩn, quy định vận hành + Thiết lập định mức và kiểm soát chi phí vận hành + Thiết lập các quy chế, quy định cho vận hành + Xử lý các khiếu nại, phàn nàn mà cấp dưới ko xử lý được + Tổ chức đào tạo đội ngũ nhân viên nội bộ cho khách sạn

General Manager tại Ohana Village

11/2022 → / (1 năm 5 tháng)

Quy Nhơn / Bình Định

+ Định kỳ phối hợp với các bộ phận liên quan lập kế hoạch kinh doanh hàng năm, hàng quý cho khách sạn + Lập chiến lược kinh doanh, marketing, quản lý ngân sách, doanh thu lợi nhuận + Quản lý điều hành, giám sát các hoạt động phòng ban đảm bảo tính hiệu quả, duy trì chất lượng phục vụ tốt + Khảo sát, phân tích xu hướng thị trường, nhu cầu khách hàng, theo dõi báo cáo doanh thu để đưa ra các chính sách điều chỉnh kịp thời + Thiết lập các tiêu chuẩn chất lượng dịch vụ cho khách sạn + Thiết lập các quy trình chuẩn, quy định vận hành + Thiết lập định mức và kiểm soát chi phí vận hành + Thiết lập các quy chế, quy định cho vận hành + Xử lý các khiếu nại, phàn nàn mà cấp dưới ko xử lý được + Tổ chức đào tạo đội ngũ nhân viên nội bộ cho khách sạn

General Manager cum GM NH1 & NH2 tại Nhật Hạ L'opera Hotel

9/2021 → 10/2022 (1 năm )

HCM

Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision

General Manager cum GM NH2 tại Nhật Hạ 1 hotel

8/2020 → 9/2021 (1 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh

Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision

General Manager tại NHẬT HẠ 2 hotel

6/2019 → 7/2020 (1 năm )

thành phố hồ chí minh

Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision

Trưởng phòng Chăm sóc Khách hàng tại Vinhome Golden River

4/2017 → 5/2018 (1 năm )

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Organize to check and evaluate the quality of service and the work of the Customer Care department, offer solutions to improve and upgrade service quality; Ensure all services provided to residents meet the brand's standards. - Coordinate and work directly with the Board of Management, the Building Management Board, and the People's Committee to solve daily tasks. - Ensure to handle problems arising in the right process. - Ability to analyze, recognize potential risk issues and report to leaders for timely solutions. - Proposing ideas and methods to improve the quality of customer service.

Setup và QUản lý điều hành Khách Sạn tại Blue Sky Hotel

5/2018 → 6/2019 (1 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

Market research, survey, analysis and evaluation; Find suppliers to build brand identity, brand positioning and development (Logo, Slogan, costumes, colors, graphic images that identify, e-commerce, public relations ...) ; Consulting, building communication, Marketing (Design, website administration, S.E.O website on Google search); Develop marketing strategies in the pre-opening phase (traditional marketing, online, mobile ...); Consulting to select suppliers for hotels; Prepare regulations, regulations and implementation guidelines; Recruit, train and set up personnel for hotels; Making plans for organizing pre-opening activities; Making business plans in short and long term; Develop customer development strategy; Management, administration and supervision in the opening phase and after opening

DUTY MANAGER tại KHÁCH SẠN ĐỆ NHẤT ( First Hotel )

11/2009 → 3/2015 (5 năm 3 tháng)

Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam

-Manage employees in shifts, ensuring all positions have customer service staff -Check all handover issues, the problem is not resolved and processed - Handle all complaints and feedback from guests -Check equipment, supplies and work areas to ensure service efficiency and work efficiency -Operate, train, assign, plan training, counseling and discipline for employees Evaluate the employee's full performance -Set up and provide safe hygiene training for employees

General Manager cum Front Office Manager tại ROSELAND CENTA HOTEL AND SPA

3/2015 → 3/2017 (2 năm )

Ho Chi Minh, Vietnam

_ Check the behavior of restaurant staff such as uniforms, name boards. _ Checking hygiene of restaurant area. _ Check how to set up dishes, knives, spoons, forks ... on the table that have been cleaned. _ Checking the floor of the restaurant. _ Check the layout of Kitchen's dishes. _ Check the quality of food. _ Check customer satisfaction about breakfast. _ Check the incident and complaint of the previous day. _ Check the reception book of the receptionist to see if an incident or complaint has been processed or unfinished by the guest to solve the problem. _ Check out the check list to see if the payment has been made, request the airport shuttle, check out the luggage ...... _ Check the arrival list, any special requests (room type, room rate, smoking room or not, deposit, airport transfer ..) must be arranged and prepared. _ Check the reservation the next day. Any special requests (room type, room rate, smoking room ..) must be arranged and guaranteed a variety of rooms. _ Check sanitation throughout the hotel and supervise employees' work, make sure to work hard, not focus on personal matters. _Search for long-term or potential customers, talk to find out how satisfied they are with the service, room, restaurant, staff ..) -Control employees' attitude when communicating and taking care of customers. _ Check the status of clean room products and special requirements before delivery to customers. Solve problems from all parts, make sure the parts are working properly. -In rush hour, always be at the crowded place in the lobby to control service quality as well as support staff to solve all problems - Establish customer care procedures, registration, inspection, to increase employee productivity as well as increase customer satisfaction. -Manage and retrain all receptionists, restaurants, bellman, room .... _ Provide operational procedures for all parts, ensuring stable operation for the hotel. - Join the recruitment of personnel to suit the requirements of the hotel. -Maintain good cooperation between departments. - Solve customer problems quickly, efficiently and politely - Maximize room revenue and room capacity by reviewing daily status -Make all hotel policies -Receive work reports and activities at the office daily due to night shift reports. -Evaluate the performance of department employees.

Mong muốn về công việc

Tìm được môi trường Khách Sạn phù hợp Học hỏi thêm được nhiều kinh nghiệm và kỹ năng Phát huy được ưu điểm và hoàn thiện bản thân

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile