Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thùy Linh

Nguyễn Thùy Linh

Hồ sơ 5 sao vàng 655 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 26/07/1995, 28 tuổi

43 Nguyễn Hữu Thọ, Phước Kiển, Nhà Bè

Cập nhật: 28/06/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

I'm passionate with Hospitality and Travel. I'm organized and I love try new things and improve my skills. I've no problems with travelling or team working. I enjoys working with high responsibilities, healthy, safe, public, active and outgoing personality environment.

Trình độ học vấn chuyên môn

VietNam Australia Vocational College

Hotel Management - Khác

2018 → 2018

VietNam Marcom Academy

Marketing manager - Khác

2018 → 2018

ROYAL MELBOURNE INSTITUTE OF TECHNOLOGY (RMIT UNIVERSITY VIET NAM)

Kinh tế và tài chính - Đại học

2016 → 2018

QUEENSLAND INSTITUTE OF BUSINESS AND TECHNOLOGY

Thương mại - Cao đẳng

2014 → 2016

Kĩ năng

Quản lí thời gian
Quản lý
Sáng tạo
Tin học văn phòng
Kỹ năng thuyết phục khách hàng
Giải quyết phàn nàn
upselling
Kỹ năng giao tiếp ứng xử

Kinh nghiệm làm việc

NHÂN VIÊN KINH DOANH - KHỐI KINH DOANH DU LỊCH KHÁCH ĐOÀN (MICE) tại VIETRAVEL TPHCM

10/2018 → / (5 năm 6 tháng)

HỒ CHÍ MINH

Sales Excecutive - M.I.C.E Department: - Design tourism program according to customer needs. - Be responsible for arranging all Corporate sales (MICE) operations and RFP preparation, working with the sales manager/representative to promote our services and increase sales, performing data analysis, and engaging in quality assurance as well as customer service activities. - Arrangement of airline reservations, hotels, Team Building activities, Gala Dinner and other travel related arrangements for MICE customers. - Responsible for handling customer inquiries and lead requests for MICE Group. - Resolve customer complaints, guide them and provide relevant information. - Preparing sales and purchase contracts, contract liquidation. - Make reports of sales every day and report for manager. Achievements and skills gained: - Knowledge of domestic and foreign tourism markets and tourist destinations. - Be assessed positively by the manager: active, extremely adaptable. - Working in a team to providing quality services to customers. - Dealing tactfully with complaints. - Price negotiation and bidding skills. - Collaborate with related departments to solve quickly all customers' requests.

Part-time Receptionist Staff tại Vitamin Smiles Hostel

3/2016 → 6/2017 (1 năm 3 tháng)

TPHCM, Việt Nam

- Resolve customer complaints, guide them and provide relevant information - Sell goods for Foreigners and Vietnamese at the Hostel. - Make reports of sales every day. Achievements and skills gained: - Be assessed positively by the manager: active, extremely adaptable. - Working in a team to providing quality services to customers. - Dealing tactfully with complaints - Improve English Communication Skill.

Food Ordering & Delivery Management - Cashier and Waitress tại SING SING CHINESE AND VIETNAMESE RESTAURANT

11/2014 → 1/2016 (1 năm 2 tháng)

Brisbane, Australia

Food Ordering & Delivery Management: - Responsible for the overall operations for the back of house and kitchen area of a restaurant. - Ensuring delivery on guest satisfaction and ensuring desired restaurant outcomes Cashier and waitress: - Handle cash, credit or check transactions with customers - Count money in cash drawers at the beginning and end of shifts to ensure that amounts are correct and that there is adequate change -Check with customers to ensure that they are enjoying their meals and take action to correct any problems. Achievements and skills gained: - Be assessed positively by the manager: active, extremely adaptable... - Interpersonal Communication/Written and Verbal Communication - Observe, learn and catch customers’ taste well. - Time Management , Telephone Etiquette,Customer Service, Dispute resolution

Mong muốn về công việc

I'm passionate with Hospitality and Travel. I'm organized and I love try new things and improve my skills. I've no problems with travelling or team working. I enjoys working with high responsibilities, healthy, safe, professional, active and outgoing personality environment. Tôi có niềm đam mê lớn trong ngành nhà hàng - khách sạn- du lịch và dịch vụ và luôn muốn thử cũng như trau dồi sự hiểu biết, kĩ năng và những điều mới mẻ để nâng cao trình độ phù hợp với công ty/doanh nghiệp. Tôi không ngại đi nhiều nơi và luôn muốn làm việc nhóm để công việc hiệu quả hơn. Bên cạnh đó, tôi luôn muốn được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, đầy tính trách nhiệm, an toàn, năng động và cởi mở.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile