Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Tomsk Polytechnic University, Russian Federation
Linguistics - Đại học
2011 → 2016
Study of bilingualism - Russian & English by its cultural and communication comparison
Kĩ năng
computer: Power Point, Word, Excel | |
communication skills & problem solving | |
languages: English (IELTs - 7.5), Russian (Intermediate) |
Kinh nghiệm làm việc
Butler tại Four Seasons Resort The Nam Hải
1/2019 → Hiện tại
Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
Taking care of guests during their stay Handling & solving problems or inquiries related to guests Create memorable trip to them
Guest Relations Officer tại Premier Village Da Nang Resort - Managed By AccorHotels
9/2017 → 9/2018 (1 năm )
Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
- Assisting guests during their stay at resort - Introducing & providing resort's services to them for experience - Making an effort to create a memorable stay and reach guests' expectation by meeting their requirement & handling requests or complaints if necessary.
Tour guide tại Pegas Touristik
12/2016 → 5/2017 (5 tháng)
Phan Thiet
- Taking care of guests during their vacation (airport transfers) - Instructing them to tourist attractions & introducing about these places accordingly. - Supporting them during their stay at hotel & solving problems if any
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Sungroup excellent individual for first 06 months of the year
8/2018
Good performance and attitude at first 06 months period
Thông tin tham khảo
Le Ngoc Tram - Guest Experienced Manager
Premier Village Da Nang Resort - Managed By AccorHotels
h9530-gr@accor.com - 0905897566