Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tô Lãm

Tô Lãm

Hồ sơ 5 sao 951 Lượt xem hồ sơ

Nam, 11/03/1992, 32 tuổi

Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Cập nhật: 29/10/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

I am a active person ,would like to learn some new things .i listen to the opinion from an other person to complete myself .l would love to get experience from which i havent discover

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Thủy Lợi Hà Nội

Kĩ Thuật Công Trình - Cao đẳng

2009 → 2012

I was a English tutor .having earned more money during studying at University .i joined some English clubs to improve my Skill English .

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
Phân tích số liệu
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống
Sáng tạo
làm viêc nhóm
chịu áp lực công việc
làm việc một mình
Làm việc độc lập

Kinh nghiệm làm việc

F&B Staff tại Highlands Coffee in Ha Noi Opera House

3/2013 → 3/2014 (1 năm )

Hà Nội

- Welcome customer when they come to the store ,manage sitting area ,give them menu Finger out what the guests need and give some recommendations to them - Take orders, serve meals and suggest other products after they finish their drink or meal - Prepare ketchup, salt, sugar (syrup), chopsticks, knives, forks, fold napkins and put in box - Clean tables and sittìng areas and support the other staff members when finished

Receiptionist and Tourguide NguyenShack homestay tại NguyenShack homestay

7/2015 → 12/2015 (5 tháng)

Ninh Bình

- Welcome customers, show them the map of the area ,give some suggestions for excursions - Organise taxi, private car,bus train, plane (ticket)sell tours, help to give them the best choice - As local tour guide help guests discover local places & life there show them how people live - Provide customer service,chattingwith guests,making them feel at home . taking care of them

Hotel and Restaurant and Drinks shop Manager tại NguyenShack homestay and Restaurant and Drink viet nam shop

1/2016 → 3/2018 (2 năm 1 tháng)

Ninh Binh -Phong Nha - Hồ Chí Minh, Việt Nam

Responsible for: - Making staff timetables, checking overall cleanliness of working areas, resolving customer complaints and requests - Communicating with the guests to ensure satisfaction - Training and motivating staff, assessing performance and correcting errors - Advising guests on buying products,introduce the culture drinking use of traditional products - Trying to sell products to the guests as much as possible to get income

F&B Head Of Department tại Silverland sil Hotels and Spas

3/2018 → Hiện tại

HCM

Responsible for: - Making staff timetables, checking overall cleanliness of working areas, resolving customer complaints and requests at restaurant - Training ,improving staff’s professional F&B skill to ensure good service - Making restaurant’s revenue by upselling luch time and selling coffee - Checking and reporting about using restaurant tools and equipment to general manger - Testing food buffet every morning to ensure good quality ,controlling drinking cost

Mong muốn về công việc

I would like to improve my skill management and the knowledge in F&B hospitality so i am really want to work at professional environment as 4 or 5 stars hotel .Moreover i would like to get experience in fine dinning

Giải thưởng

Mostly when customers stayed at hotel or where i worked .They always wrote good review and mention my name on it and gained revenue for restaurant and shop

10/2018

* Having good skill in communication and take care customers during working area i always made customer feel that they are staying at home and my name was metioned so many times on TripAdvisor or Booking .com * Ranking on TripAdvisor been through 6 months of the hotel from 74 down to 37 possition on total 521 hotels in Ho Chi Minh City * The restaurant revenue from April 2018 to the moment was gained compares to revenue of the other months before and at the same time of 2017 of restaurant department

Thông tin tham khảo

Maxime - General Manager

Nguyen Shack Homestay

info@nguyenshack.com - 0966006516

Nguyễn Thị Tuyết Mai - quản lí khách sạn .General Manager

Silverland Sil Hotels and Spas

mai.nguyen@silverlandhotels.com - 0916082998

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile