Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trợ lý, thư ký
12 - 20 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Giỏi)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Shasta College
Quản Trị Kinh Doanh - Cao đẳng
2008 → 2012
Trong quá trình học tập chuyên ngành Quản trị kinh doanh tại trường Cao đẳng Cộng đồng Shasta College thuộc tiểu bang California - United State of America, tôi đã làm việc tại Avon Products Inc. với vai trò là nhân viên kinh doanh khu vực/Nhân viên tiềm hiểu thị trường. Trong quá trình làm việc ở đây tôi có cơ hội tham gia vào các hoạt động Marketing/ PR, nghiên cứu sản phẩm của công ty và đối thủ cạnh tranh, nắm bắt tâm lý nhu cầu mua sắm của người tiêu dùng đối với ngành hàng mỹ phẩm. Tôi đã cùng với các thành viên trong nhóm xây dựng, thực hiện các chiến lược Marketing hiệu quả, phát triển thương hiệu sản phẩm của công ty, đóng góp vào doanh thu của dòng sản phẩm được phân phối. Ngoài ra, tôi còn làm việc tại trường Cao đẳng Cộng đồng nơi tôi đã theo học với vai trò là Trợ lý Trưởng phòng đào tạo. Bên cạnh đó, tôi còn tham gia vào môt số khóa học đào tạo như Public Speaking, Critical Thinking, và Assessing/Development. Sau đó, với vai trò là Chủ tịch Câu lạc bộ Sinh viên Quốc tế, tôi đã kêu gọi các sinh viên từ các nước trên thế giới tham gia vào hoạt động cũng như tổ chức của Câu lạc bộ nhầm giới thiệu nền văn hóa khác nhau của các nước. Với tinh thần trao đổi và học hỏi lẫn nhau, tôi đã tạo ra một sân chơi bổ ích cho Cộng động Sinh viên Quốc tế nói riêng và Sinh viên tại trường Cao đẳng Cộng đồng Shasta College nói chung.
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Adobe Illustrator | |
Adobe Photoshop | |
upselling | |
- Có khả năng thương lượng, đàm phán tốt. | |
- Có khả năng tổ chức, sắp xếp và quản lý điều hành. | |
Sắp Xếp Tổ Chức Công Việc | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Administration Assistant tại Shasta College
1/2009 → 7/2011 (2 năm 5 tháng)
Redding, CA, USA
provide administrative support to a team of lecturers, tutors or teachers manage the student life cycle from registration/admission to graduation/leaving work with academic boards, governing bodies and task groups assist with recruitment, public or alumni relations and marketing activities draft and interpret regulations deal with queries and complaints procedures coordinate examination and assessment processes maintain high levels of quality assurance, including course evaluation and course approval procedures use information systems and prepare reports and statistics for both internal and external use participate in the development of future information systems contribute to policy and planning manage budgets and ensure financial systems are followed purchase goods and equipment, and process invoices
Salesman tại Avon Cosmetic LTD.
1/2011 → 12/2012 (1 năm 10 tháng)
Redding
To ensure that all products are in good condition before deliver to customers. To supervise the packing process for making sure that the products will be delivered on time to customers.. To communicate the new products to relevant departments/units, Client and especially to customers.
Commercial Specialist/Deputy Marketing Team Leader tại PTSC QUANG NGAI JOINT STOCK COMPANY
8/2014 → 9/2018 (4 năm 1 tháng)
Quảng Ngãi, Việt Nam
In charged for developing company’s profile for oversea marketing. To keep track of the in-coming Projects in South-Eastern Asia Region. To analyse the risks of Contracts in order to minimize the loss may occur. To ensure that all procurements are only from Client’s approved Vendors/Suppliers. Supervise the procurement process for making sure that the procured items will be delivered on time and at a cost within PO’s budget. To communicate the procurement status to relevant departments/units, Client and/or subcontractor. Handle monthly payments with main contractor, and also with sub-contractors. To prepare change proposal and negotiate for any additional works that occur during the execution time of Project. To prepare bidding documents.
Regional Sale Manager tại MEVAL VIETNAM LIMITED COMPANY
7/2018 → 12/2018 (5 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Accomplish regional sales human resource objectives by recruiting, selecting, orienting, training, assigning, scheduling, coaching, counseling, and disciplining employees in assigned districts; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures. Achieve regional sales operational objectives by contributing regional sales information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying trends; determining regional sales system improvements; implementing change. Meet regional sales financial objectives by forecasting requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions. Establishe sales objectives by creating a sales plan and quota for districts in support of national objectives. Maintain and expands customer base by counseling district sales representatives; building and maintaining rapport with key customers; identifying new customer opportunities. Recommend product lines by identifying new product opportunities, and/or product, packaging, and service changes; surveying consumer needs and trends; tracking competitors. Implement trade promotions by publishing, tracking, and evaluating trade spending. Update job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks. Accomplishe sales and organization mission by completing related results as needed.
Giám sát lễ tân tại Khách sạn Sun River
1/2013 → 8/2014 (1 năm 7 tháng)
Đà Nẵng, Hải Châu, Da Nang, Vietnam
Lập kế hoạch và tổ chức thực hiện các nhiệm vụ của bộ phận lễ tân khách sạn. Sắp xếp lịch làm việc cho nhân viên bộ phận. Giám sát khu vực tiền sảnh hàng ngày, đảm bảo các nhân viên trong bộ phận làm việc theo đúng các tiêu chuẩn yêu cầu. Giám sát việc thực hiện các thủ tục check-in, check-out và quản lý doanh thu. Kiểm tra và đảm bảo mọi dịch vụ từ lúc khách đặt phòng đến lúc khách rời khỏi khách sạn được thực hiện theo đúng quy trình. Nhận bàn giao từ ca trước: chìa khóa vạn năng, chìa khóa quỹ, bộ mở khóa phòng, sổ nhật ký lễ tân để tiếp tục thực hiện các công việc dang dở. Bố trí đủ nhân viên trực trong thời gian ăn giữa ca để không ảnh hưởng đến hoạt động đón tiếp và phục vụ khách.