Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Công việc mong muốn
Vui chơi & giải trí
Vui chơi & giải trí
Lĩnh vực
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Giới thiệu bản thân
“I’m an easy going person that works well with everyone. I enjoy being around different types of people and I like to always challenge myself to improve at everything I do.””.................................................................................
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
* Company : Qcom Hanoi LLC 30 Mai Hac De Street
Position : Operation Manager at Sohob Beer Garden & Miam Miam
French- Japanese Cafe kitchen
Duration : Octorber 2014 - Present
Work responsibility : Responsible to the company on sales targets and P&L at At the all the outlet assigned responsibility.
- Analyze the actual situation at the outlet to provide the most appropriate business strategy orientation for each outlet.
- Responsible for operating Club operations to ensure the best service to customers
- Quality control of products
- Management, recruitment support, training and personnel assignment.
- Implement the procedures, regulations, professional guidelines applicable to restaurants.
- Applying standards of quality of Drinks, service standards, food hygiene and safety ... for staff in Club.
- Warehouse management, monitoring and adjustment of reasonable usage / inventory Bar levels
- Maintain the best operation of equipment, promptly repair, maintenance, maintenance and warranty of machinery and equipment.
- Directly resolve customer complaints, resolve issues arising daily related.
- Make monthly / quarterly / annual reports as required by the company.