Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Aviation Academy – Transportation.
Hospitality Management - Cao đẳng
2008 → 2011
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
English |
Kinh nghiệm làm việc
Teaching Assistant tại IELTS Long Duong.
9/2017 → 12/2017 (2 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Arranging teacher and TA class schedule. Updating all daily activities and changes of classes. Teaching IELTS as a TA (listening, reading and speaking skills). Administers the day-to-day activities of the office, etc,..
Customer Service Executive tại Vincom plaza Tây Ninh
9/2018 → 3/2019 (5 tháng)
Tây Ninh, Việt Nam
• To hand over the rented shop to guests, guidelines for construction, customer control compliance with commercial center. • To maintain and develop relationship with renter. • To manage customer requires and complaints. • To coordinate and implement marketing activities in the shopping mall. • To monitor and evaluate the renters’ business status. • To control the customer service quality. • To receive and dispatch all coming and out-going mails to the right related Dept. and in the timely manner. • To perform other duties that Director requires.