Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Giỏi)
N/A
IT
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Swinburne University Of Technology
Multimedia - Cao đẳng
2010 → 2011
Swinburne University of Technology, Australia
Information Communication and Technology - Đại học
2012 → 2015
Kĩ năng
HTML/CSS | |
Graphic Design | |
IT support | |
Sử dụng thành thạo các phần mềm vẽ 2D và 3D: 2D và 3D như: Sketchup, Adobe Photoshop, AutoCAD. | |
CCNA |
Kinh nghiệm làm việc
IT Desktop Support tại LAF college vocational of education PTY LTD
9/2015 → 2/2019 (3 năm 5 tháng)
Melbourne, Australia
• Provide first to second level support to Staff and Students in areas of campus-wide networking, email client, Operating Systems, McAfee Antivirus and other Software and Hardware Installation. • Setting up Desktop, Laptop, audio-visual, printers, mobile devices and other IT related equipment before deployment. • Configuration of email clients such as Outlook, Apple Mail, and others. • Troubleshooting support on Mac OS, Windows XP, Vista, 7, 10 and Unix/Linux. • Installs and maintains hardware and software PC and network devices. • Ensures efficient performance of servers, printers and desktop computers and attends to other IT operational tasks. • Perform helpdesk or onsite support and user training. • Documents diagnosis or troubleshooting and resolution of faults for network devices, personal computers, mobile devices and other IT related devices. • Liaising with vendors, suppliers, service providers and external resources for network devices, personal computers and mobile devices. • Preparing and maintaining procedures and documentation for network, computer and mobile inventory. • Managing accounts in Domain Active Directory. • Troubleshooting and providing service support in diagnosing, resolving and repairing server-related hardware and software malfunctions, encompassing workstations and communication infrastructure.