Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
N/A
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HANOI UNIVERSITY OF BUSINESS AND TECHNOLOGY
Business Administration - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Giao tiếp | |
Tin học văn phòng | |
upselling | |
English |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Sales Manager tại BB Hospitality: Victoria Sapa Resort & Spa; BB Hotel Sapa; Victoria Phan Thiet Beach Resort & Spa; Kobi Onsen Resort Hue
3/2022 → 2/2025 (2 năm 11 tháng)
Hà Nội
Sales Manager tại Wyndham Garden Hanoi
12/2019 → / (5 năm 5 tháng)
HH01 Tố Hữu, Vạn Phúc, Hà Đông
Sales online tại Hanoian Backpack Hostel
11/2017 → 4/2018 (5 tháng)
Hà Nội, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam
- Register, manage accounts on OTA channels: Booking.com, Agoda, Expedia, Traveloka, Hostelworld… - Create pricing and promotion strategies for each periods and target customers. - Handle bookings online as request. - Upsell extranet: Transportation, tours, bike renting…. - Follow up with other departments to get good comments and recommendation on OTA channels.
Sales coordinator tại Wyndham Legend Halong
5/2018 → 12/2018 (7 tháng)
Hà Nội, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam
- Send proposals & confirm bookings (GIT, FIT, series). - Follow payment/tentative list. - Prepare and send out meal orders to relative departments. - Cooperate with other departments in the hotel to create an exceptional Guest experience. - Prepare contracts for the hotel in accordance with current business and pricing conditions. - Support paper works for Hanoi sales team.
Sales Executive tại Wyndham Legend Halong
1/2019 → 11/2019 (10 tháng)
Hà Nội, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam
- Mainly in charge of Taiwanese market & domestic. - Negotiate room rates/packages with travel agents. - Keep close contact with existing and potential clients through personal visits, phone calls and correspondence in view of entering into contracts with them. - Do sales call/ tele sales/ sales blitz & report directly to DOS. - To handle and resolve all guest queries and complaints in an efficient manner and to establish an amicable relationship with all clients. - Check all the room status (check in, check out and occupancy). - Introduce Hotel service and deal with different customers requires. - Do after sales customer service. - Convert leads to Definite booking.