Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/983205-nguyen-huu-phu 983205-nguyen-huu-phu.pdf
Nguyễn Hữu Phú

Nguyễn Hữu Phú

Hồ sơ 5 sao 1156 Lượt xem hồ sơ

Nam, 22/06/1990, 35 tuổi

45 Trần Phú, Tp Huế & 116 Kiệt Vũ Lăng, Tôn Đản, Hòa Phát, Thanh Khê, Đà Nẵng

Cập nhật: 05/10/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 15:08 17/09/2019
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Huế, Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Xin Chào. I'm Phú, 36 years old. Currently, I had over total 14 years experience in F&B, working at some big brand hotels and resorts around in Vietnam (HCM, HN, DaNang etc) I really want to become a valued employee of your company. I want to make a difference and I’m willing to work hard to achieve this goal. My position to apply for your requirement: Outlet/Fine Dining Manager I get interpersonal skills and I’m a hard worker and I like to take on a variety of challenges and working in an active, professional workplace with close - knit spirit. This job will provide me great opportunities for future to improve by myself for promotion as well as decent salary. Please contact me soon. Phone: 0906 428 766 Thanks & Best Regards !

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Sư Phạm Huế

Chứng Chỉ: C Tin Học & CNTT - Cao đẳng

2010 → 2011

Cao Đẳng Sư Phạm Huế

Chứng Chỉ: B Tiếng Anh - Cao đẳng

2010 → 2011

Cao Đẳng Du Lịch Huế

Quản Trị Kinh Doanh Nhà Hàng Khách Sạn - Cao đẳng

2008 → 2011

Hệ 3 năm và thời gian Thực Tập tại các khách sạn địa phương > 6tháng

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Training and Development
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Kỹ Nẵng làm việc nhóm/ team work
Kỹ năng quản lý vận hành Set Up, Prr Opening và quản lý Nhân Viên
Bartender & Barista

Kinh nghiệm làm việc

FBM tại V-Hotel

1/2024 → Hiện tại

Đà Nẵng

Giám Đốc ẩm thực của khách sạn dòng phái Bontique cổ điển cao cấp với quy mô 60 phòng. Với công suất trung bình mỗi ngày Occ trên 70% tương đương 70-120 khách/ngày. Đảm bảo vận hành tất cả các bộ phận nhà hàng hiện hành: IRD - BanQuet Hội Nghị - Alacarte - Buffet Breakfast sáng - Lobby Bar. Đã có kinh nghiệm setup từ đầu công trình cho đên Grand Opening, tự bản thân duy nhất xây dựng tất cả outlets và xây dựng đội ngũ con người FB vận hành xuyên suốt không có sự cố. Phân công và báo cáo công việc trực tiếp cho GM/ CEO - Giám Đốc Vận Hành

FBM tại La Belle Vie Hotel

11/2022 → 6/2023 (7 tháng)

Đà Nẵng

Giám đốc ẩm thực khách sạn với quy mô 37 phòng. Chịu phụ trách về lĩnh vẫn ẩm thực, ăn uống buffet sáng, phục vụ với chất lượng Best Quanlity Service cho khách lưu trú tại khách sạn. Phân công và báo cáo công việc trực tiếp cho Owner - Chủ Đầu Tư

Assistant Outlet Manager tại Hoiana Hotels

7/2020 → 4/2021 (9 tháng)

Nam Hội An, Quảng Nam

gần 1 năm kinh nghiệm. Vì lý do Covid cắt giảm nên dừng công việc

Restaurant Supervisor tại RICHIS PHU QUOC ISLAND RESORT – 4*

8/2016 → 1/2017 (5 tháng)

Phu Quoc Island, Kien Giang Province,Vietnam

Banquet Supervisor tại NOVOTEL PHU QUOC RESORT (ACCOR) – 5*

1/2017 → 3/2017 (1 tháng)

Phu Quoc Island, Kien Giang Province,Vietnam

Trợ Lý Quản Lý Nhà Hàng/ Assistant Outlet Manager tại Danang Golden Bay Hotel

6/2017 → 10/2019 (2 năm 3 tháng)

Đà Nẵng, Việt Nam

• Position: Assistant Outlet Manager

Mong muốn về công việc

I/ Ministry of Skills in the Department of Hotel and Restaurant Management 1.Arrive on duty with a clean, sober and smart appearance, Responsible for high standard of service of Food & Beverage in the restaurant; plans, direct, control and co-ordinate activities of all associate in the restaurant. 2. Prepare monthly training plans and training reports with the manager 3. Maintain a good working atmosphere and teamwork within his Department and throughout the hotel. 4. Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture, and fixtures. 5. Ensure that all associates are aware of the hotel facilities, name of Food & Beverage outlets, hours of operation, etc. 6. Ensure that the restaurant is properly equipped and staffed at all times. Check reservation. 7. Responsible for achieving the budget & controlling beverage costs in close co-operation with the cost controller. 8. Highly visible in the restaurant and handle complaints. 9. Establish good guest contact by setting up guest history cards, greet guests by name when possible, inform regular guests about activities and promotion in the Hotel. 10. Take care of all guests paying special attention to V.I.P’s. 11. Solve all problems occurring in area of responsibilities. 12. Maintain good relationship with all associate within the Food & Beverage Division and other Division to ensure interdepartmental relationship. 13. Lead, motivate, train associate and build a good working environment. 14. Conduct uniform inspection prior to the opening of each shift. 15. Attend the daily briefing and monthly F & B meeting 16. Prepare daily briefing of all associate on duty on menu knowledge, alcoholic and non- alcoholic beverages, food promotions and internal news, etc. 17. Maintain a high level of co-operation and communication with the Chef to avoid friction between Kitchen and service associate. 18. Consult the chef on daily specials. Make sure that all subordinates know about each month’s target of sales and work together to achieve the set target. 19. Responsible for log book reports to ensure that all guests comments, complaints and daily incidents which happened in the outlet are written down in the log book and forwarded to the Food & Beverage Manager. II/ GENERAL 1. Contribute to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues. 2. Perform additional duties as directed by supervisors. 3. Make appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel. 4. Be fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures. 5. Maintain a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language. 6. Be polite and professional in any situation where the image or regulation of the hotel is represented. 7. Attend meetings and training as required by supervisors. 8. Ensure that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Thai Law. 9. Interact with guests actively soliciting feedback.

Giải thưởng

Certificate Computer

11/2011

Level - A

Certificate English B

1/2011

Level B

Thông tin tham khảo

Trần Hải - GM

Victoria Phan Thiet Resort , Mũi Né

huuphu.aom.hbg@gmail.com - 0935720799

Trần Thành - F&B Manager

Intercontinental Phu Quoc Resort

huuphu.aom.hbg@gmail.com - 0789771855

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo