Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Mai Thị Linh Phương

Mai Thị Linh Phương

Hồ sơ 5 sao vàng 265 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 26/11/1995, 28 tuổi

38 Nguyễn văn mại phường 4 quận tân bình

Cập nhật: 19/10/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên học việc
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99
Công việc mong muốn
Tài chính, kế toán
Lĩnh vực
Khác

Giới thiệu bản thân

English Skills: • IELTS: 6.5 ( by University ISB council – Western Sydney University ) Soft-Skills: • Communication • Quick adapt • MS EXCEL and WORD skills • Responsibility • Representative skills • Leadership • Sociable.

Trình độ học vấn chuyên môn

Western Sydney University

Marketing - Đại học

2014 → 2019

2014-2015 : Luyện IELTS 6.5 ( requirement for internal system ). 2016-2017 : Chuyên ngành Finance. 2018-2019 : Chuyên ngành Marketing.

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
sử dụng tốt máy tính
khả năng chịu được áp lực tốt
Chăm sóc khách hàng

Kinh nghiệm làm việc

Director assistant tại Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Thương Mại Lad Enterprise

6/2018 → 7/2019 (1 năm )

HỒ CHÍ MINH

Assist the Director in planning and implementing strategies to attract customers  Coordinate daily customer service operations (e.g. sales processes, orders and payments)  Track the progress of weekly, monthly, quarterly and annual objectives  Monitor and maintain warehouse inventory  Monitor retail operating costs, budgets and resources  Communicate with clients and evaluate their needs   Analyze consumer behavior and adjust product positioning   Handle complaints from customers  Create reports, analyze and interpret retail data, like revenues, expenses and competition  Make quotation, arrange sample submission to customers for approval. Following-up samples approval with Clients.  Order Follow-up/Coordination: follow up orders with mill, customers, and internal parties to ensure customer satisfaction and on-time delivery;  Negotiation with the supplier for better terms of business and selection of the appropriate suppliers  Make sure all employees adhere to company’s policies and guidelines  Act as office’s representative

Admin - HR Assistant tại Reed Tradex Vietnam

7/2019 → Hiện tại

Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam

• Receive and answer emails, envelopes. • Receive invoice, bill payment, newspapers, e-ticket, and ticket insurance for each office. • Doing payment request, buying air ticket, booking hotel for employee’s show case. • Do reports every month on water, photocopy refill. • Check electronic, internet, telephone and doing payment request every month. • Collect evidence ( business travel form, e-ticket, grab and taxi user) for finance office. • Make quotation and find new supply, done payment requisition form for HR executive. • Check and receive Contact Center list, doing payment for CC every month. • Collect and arrange all file for HR executive. • Help General Manager do photocopy, MS word’s work, get assign by GM. • Handle name card list update for all employees. • Book meeting rooms for each project groups. Reason that i planned to quit : - Salary is not satisfied. And they just need temporary ADMIN so they not sign Labour Contract for me. Only 3 months labour contract extension.

Mong muốn về công việc

Please guide me the content of the work clearly. Once I understand the job, I will do it very well.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Mai Thị Hồng Linh - General Manager

Công ty TNHH Thương mại L.A.D Enterprise

leemai0208@gmail.com - 0949715238

Đặng Phương Thảo - Admin - HR Executive

Công ty TNHH Reed Tradex Vietnam

thao.dang@reedtradex.co.th - 0909620577

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile