Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên học việc
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Tài chính, kế toán
Khác
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Western Sydney University
Marketing - Đại học
2014 → 2019
2014-2015 : Luyện IELTS 6.5 ( requirement for internal system ). 2016-2017 : Chuyên ngành Finance. 2018-2019 : Chuyên ngành Marketing.
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
sử dụng tốt máy tính | |
khả năng chịu được áp lực tốt | |
Chăm sóc khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Director assistant tại Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Thương Mại Lad Enterprise
6/2018 → 7/2019 (1 năm )
HỒ CHÍ MINH
Assist the Director in planning and implementing strategies to attract customers Coordinate daily customer service operations (e.g. sales processes, orders and payments) Track the progress of weekly, monthly, quarterly and annual objectives Monitor and maintain warehouse inventory Monitor retail operating costs, budgets and resources Communicate with clients and evaluate their needs Analyze consumer behavior and adjust product positioning Handle complaints from customers Create reports, analyze and interpret retail data, like revenues, expenses and competition Make quotation, arrange sample submission to customers for approval. Following-up samples approval with Clients. Order Follow-up/Coordination: follow up orders with mill, customers, and internal parties to ensure customer satisfaction and on-time delivery; Negotiation with the supplier for better terms of business and selection of the appropriate suppliers Make sure all employees adhere to company’s policies and guidelines Act as office’s representative
Admin - HR Assistant tại Reed Tradex Vietnam
7/2019 → Hiện tại
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
• Receive and answer emails, envelopes. • Receive invoice, bill payment, newspapers, e-ticket, and ticket insurance for each office. • Doing payment request, buying air ticket, booking hotel for employee’s show case. • Do reports every month on water, photocopy refill. • Check electronic, internet, telephone and doing payment request every month. • Collect evidence ( business travel form, e-ticket, grab and taxi user) for finance office. • Make quotation and find new supply, done payment requisition form for HR executive. • Check and receive Contact Center list, doing payment for CC every month. • Collect and arrange all file for HR executive. • Help General Manager do photocopy, MS word’s work, get assign by GM. • Handle name card list update for all employees. • Book meeting rooms for each project groups. Reason that i planned to quit : - Salary is not satisfied. And they just need temporary ADMIN so they not sign Labour Contract for me. Only 3 months labour contract extension.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Mai Thị Hồng Linh - General Manager
Công ty TNHH Thương mại L.A.D Enterprise
leemai0208@gmail.com - 0949715238
Đặng Phương Thảo - Admin - HR Executive
Công ty TNHH Reed Tradex Vietnam
thao.dang@reedtradex.co.th - 0909620577