Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6370 1

Front office Manager

  • Hạn nộp: 29/05/2016
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Huế
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
17/11/2023 17:30

Mô tả công việc

• To manage, plan, organize, control and manage the smooth and efficient running of the Front Office Department and all related Guest services. • Achieving maximum room sales, total guest satisfaction and must adhere to all the company policy and procedures • Select, hire and train employees to meet the hotel required standards of service and hospitality. • Maintaining an annual leave roster for high& low occupancy periods. • Do a daily inspection and control to all Front Office sections, ensure that Front Office employees perform their daily duties according to required standards. • Ensure that the business objectives are met i.e. room sales, guest satisfaction… Monitor and control guest’s credit status to ensure that payment is collectable and received on time. • Perform a regular follow up for pending payments to ensure that they are collected. • To assist and contribute on the Room Occupancy and Average Rate Forecast. • To assist the Sales Team on business leads and hotel trends. • Monitor all daily reports accuracy and timely submission, provide necessary input to determine room rate, business segmentation and structure. • Maintain a close and supportive relationship with all other departments. • To prepare the departmental budget and effectively control all department costs as per the budget. • Respond to customer inquiries or complaints. • Exceed guest expectations • Maintain client databases. • Send the report weekly/monthly/yearly to GM • Performing other duties that may be assigned by GM.

Quyền lợi được hưởng

Monthly,year-end bonus base on Turnover result

Yêu cầu công việc

• Qualifications – Bachelor’s Degree or Diploma in Business Administration, Hotel Management or equivalent. • Minimum of 2 years experience in the same or similar position in a 3/4 star hotel. • Excellent command in English and Vietnamese – Written and Spoken skills. • Excellent leadership, interpersonal, communication skills and solving problem. • Ability to work flexible hours including some afternoon and weekend shifts and public holidays.  Salary is negotiable depending on experience

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Press Club Building, 12 Phố Lý Đạo Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Press Club (Trung tâm Dịch vụ Báo chí) là doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ tháng 10 năm 1997, có trụ sở là một tòa nhà thương mại 7 tầng mang phong cách kiến trúc Pháp cổ tọa lạc tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Press Club cung cấp những gian hàng và văn phòng cho thuê hạng A với các khách hàng lớn như Regus, Omega và Starbuck. Đặc biệt, với lịch sử phát triển hơn 20 năm qua, Press Club được ghi nhận là một địa điểm lý tưởng để tổ chức hội thảo, sự kiện và là nơi thưởng thức tinh hoa ẩm thực nước Pháp. Chúng tôi sở hữu một phòng họp thiết kế lịch lãm có sức chứa 200 khách, một nhà hàng sang trọng mang tên La Table du Chef chuyên phục vụ thực đơn của bếp trưởng 2* Michelin, và quán bar La Plume với không gian vừa hiện đại, vừa ấm cúng, mang đến những trải nghiệm thú vị từ các loại cocktail độc đáo nhất. Đội ngũ Press Club gồm hơn 100 nhân viên, những con người năng động, hài hước và có niềm đam mê đặc biệt với ngành dịch vụ, với ẩm thực - đồ uống. Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tràn đầy nhiệt huyết, có đam mê với ẩm thực cao cấp, để cùng chúng tôi sáng tạo, đổi mới và phát triển Press Club.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu